بیش از ۷۰ نقطه در استان یزد به منظور راهپیمایی روز قدس برنامه ریزی شده است

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به تلاش ۶ کمیته تخصصی برای راهپیمایی روز قدس گفت: بیش از ۷۰ نقطه در استان یزد به منظور راهپیمایی روز قدس برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام محمد فخرالدینی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد امروز (۸تیر) در جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس استان یزد ضمن گرامیداشت روز قدس گفت: مردم استان یزد همزمان با سراسر کشور در روز 23 رمضان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی به دهان استکبار می زنند.

وی افزود: از اهداف اصلی برگزاری مناسبت‌های ملی مذهبی افشای چهره پلید استکبار جهانی است زیرا تفکر رژیم صهیونیستی، از دیرباز تاکنون دشمن اصلی انقلاب و ولایت بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: در استان یزد بیش از 70 نقطه به منظور راهپیمایی پیشبینی شده است که در این راستا به منظور برنامه ریزی 6 کمیته تخصصی اقدام به فعالیت کرده اند.

حجت الاسلام فخرالدینی تصریح کرد: تشکیل کمیته‌های فضاسازی و تبلیغات، پشتیبانی، امنیتی، بسیج، نیروهای مسلح، کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی را از جمله اقدامات انجام شده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد است.

وی ادامه داد: مهمترین محوریت برنامه های این روزها افشای اهداف آل‌سعود، برجسته‌سازی اهداف و سیاست‌های صلح‌طلبانه انقلاب اسلامی در سطح بین‌المللی است که امیدواریم با همکاری دستگاه های مرتبط این امور تحقق یابد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد فراخوان مقاله با موضوع انقلاب و فلسطین، ارسال پیامک به مخاطبین دانشگاهی و برگزاری جلسات تبیینی با موضوع دفاع از مردم مظلوم جهان را از جمله برنامه‌های پیشنهادی دردانشگاه های استان یزد دانست.

پایان پیام/

کد خبر 469023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha