کودکانمان را از ابتدای زندگی با قرآن و اهل بیت (ع) آشنا کنیم

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه وامام جمعه یزد با اشاره اهمیت توجه به هویت و سبک زندگی کودکان گفت: کودکانمان را از ابتدای زندگی با قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) آشنا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد شب گذشته(8 تیر) در مراسم افتتاحیه نمایشگاه علوم قرآنی استان یزد در حسینیه خیر آباد استان یزد، گفت: برگزاری چنین نمایشگاه ها و آشنایی مردم جامعه با فعالیت های قرآنی از جمله مهمترین ضرورت ها در جامعه است.

وی افزود: امروز جوانان ما باید بیشتر با قرآن آشنا شوند تا بتوانند زندگی خود را در راستای قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) شکل داده و به راه راست هدایت شوند.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: یکی از ضرورت های جامعه اسلامی آموزش مسائل قرآنی به فرزندان و کودکان است و با اقتدای به امیرالمومنین آنها را با قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) آشنا سازیم.

آیت الله ناصری خاطرنشان کرد: امروز ضرورتی نیست که کودکان را از ابتدای زندگی با موسیقی آشنا سازیم بلکه بایستی با وجود هجمه های دشمنان، آنها را با قران آشنا کنیم و سبک زندگی را از طریق قرآن به آنها بیاموزیم.

وی ادامه داد:ما باید در مهدهای کودک کودکانانمان قرآن یاددهیم تا از همان ابتدا زندگی خود را براساس قرآن شکل داده و قرآنی زندگی کنند.

پایان پیام/

کد خبر 469265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha