اختصاص اعتبار به کانونهای فرهنگی هنری موجب جذب جوانان به مساجد می شود

خبرگزاری شبستان: امام جمعه شهرستان فردوس اختصاص اعتبار به راه اندازی و حمایت از کانونهای فرهنگی هنری را در جذب جوانان به برنامه های مساجد موثر دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام محمدرضا بابایی در دیدار با مسئول دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی و افتتاحیه طرح آسمانی ها اظهار داشت: کانونهای فرهنگی هنری مساجد منشاء برکات زیادی برای جوانان، خانواده ها و جامعه هستند.

 

وی اختصاص اعتبار به راه اندازی و حمایت از کانونهای فرهنگی هنری را در جذب جوانان به برنامه های مساجد موثر دانست.

 

محمدرضا رجبی مقدم فرماندار فردوس نیز در این دیدار به بازدید ماهانه مسئول و کارشناسان دبیرخانه مساجد از شهرستان ها اشاره کرد و افزود: حضور جوانان و نوجوانان در فضای داخلی مسجد امروز بسیار مهم است.

 

وی با اشاره به برخی هجمه فرهنگی دشمنان نظام بر علیه جوانان این مرز و بوم تاکید کرد: مسئولان باید توجه کنند از توطئه های دشمنان غافل نشوند و با مدیریت صحیح، ضمن هدایت جوانان، تلاش کنند توطئه های دشمنان نظام و انقلاب را خنثی کنند.

 

حجت الاسلام رمضان زاهدی مسئول دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی نیز به نقش قرآن، مسجد و معرفت در زندگی انسانها اشاره کرد و گفت: امروز مهمترین معضل بشریت، عدم شناخت است.

 

وی با تاکید بر اینکه مسلمانان باید بدانند اسلام، قرآن و مسجد چیست؟ و پیامبر کیست؟ و برای چه امر مهمی مبعوث شده است، افزود: اگر مسلمانان به این نکات مهم و ضروری پی ببرند، مشکلات امروز جامعه کمتر می شود.

 

حجت الاسلام زاهدی بر اهمیت اجرای هرچه باشکوه برنامه های فرهنگی و آموزشی در مساجد تاکید کرد و خاطرنشان کرد: دبیرخانه مساجد استان آمادگی تاسیس کانون فرهنگی هنری در نقاط مختلف شهر فردوس رادارد.

 

پایان پیام/

کد خبر 469108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha