روز قدس الگویی برای آزادی خواهان جهان است

خبرگزاری شبستان: معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: راهپیمایی روز قدس نماد مقاومت در برابر ظلم، الگویی برای آزادی خواهان جهان و حمایت از مظلومان در سراسر دنیا است.

ابوالفضل صدرائیه، معاون استاندار و فرماندار کاشان، به مناسبت روز قدس و  راهپیمایی دشمن شکن این روز بزرگ سیاسی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت:ابتکار نامگذاری این روز توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) در آخرین جمعه ماه رمضان علاوه بر اینکه دلجویی، حمایت و پشتیبانی از مسلمانان فلسطین در برابر زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی می کند با حرکت موجی متلاطم از اقتدار مسلمانان دشمن ستیزی و استکبار ستیزی آنها را در گوش جهان طنین افکن می کند.

 

وی به  نمایندگی از دولت تدبیر و امید با دعوت از شرکت تمامی شهروندان دارالمومنین کاشان و سایر هموطنان مومن، متعهد، مذهبی و پایبند به آرمان های امام راحل در راهپیمایی عظیم روز قدس گفت:این حرکت سیاسی مذهبی مردم که حاکی از نوع دوستی در دفاع از مظلوم و مبارزه با مستکبران و ظالم است ریشه در آموزه های دینی دارد.

 

به گفته وی، حمایت از مظلوم و مبارزه با ظالمان حد ومرز مرزجغرافیایی و خط کش های سیاسی نمی شناسد و برای تمام مردم، احزاب، گروه ها و نهادها مورد توجه و تامل است.

 

فرماندار کاشان، حضور فراگیر ملت شریف، غیور، فهیم، بصیر و مقاوم ایران در روز قدس را اثبات محکومیت جنایت های رژیم اشغالگر صهیونیستی دانست و افزود: حمایت از مظلومان جهان به ویژه مردم عزیز فلسطین وظیفه سیاسی مذهبی هر انسان آزاده و استقلال طلب است.

 

صدرائیه،اظهارداشت:امسال در حالی با مشت های کوبنده در مراسم غرورآفرین روز قدس شرکت می کنیم که دلاورمردان هسته ای با حمایت همه جانبه مردم و مسئولین، در میدان کارزار با قدرت های به ظاهر بزرگ جهانی قرار گرفته و با عنایت بر توانمندی های ایران اسلامی تمام توان خود را به کار گرفته اند تا از حقوق مسلم مردم همیشه در صحنه دفاع و در یک زورآزمایی نابرابر با پیروزی و موفقیت افتخارآفرینی کنند.

 

وی در پایان تصریح کرد:حضور همیشه در صحنه مردم ایران علاوه بر ایجاد دلگرمی و روحیه امید در مردم فلسطین بیش از پیش بر طبل رسوایی جنایات اسرائیل در صحنه جهانی می کوبد و تمام اذهان و ضمایر خفته را بیدار می کند که  رژیم غاصب اسرائیل یک حکومت جعلی، متجاوز و ستمگر در برابر انسان هایی بی دفاع و بی گناه است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 471211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha