نمایشگاه علوم قرآنی، عرصه ای وسیع برای ترویج فرهنگ قرآن است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری نمایشگاه علوم قرآنی را عرصه ای وسیع برای ترویج فرهنگ قرآن دانست و بر لزوم بازدید گسترده مردم از نمایشگاه علوم قرآنی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهرکرد شب گذشته (18 تیر) در بازدید از نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی که در فرهنگسرای شهرکرد برپاشده است گفت: انسان هرچه قدر در زمینه فرهنگ قرآن فعالیت کند بازهم ناچیز است.

 

وی در ادامه افزود: نمایشگاه علوم قرآنی، با برپایی غرفه های متنوع مذهبی و دینی فرصتی برای بازدید و آشنایی بافرهنگ نورانی قرآن است.

 

 نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به وجود کتاب های قرآنی کودک در این نمایشگاه تصریح کرد: والدین با آموزش معارف اسلامی و قرآنی به فرزندان قطعاً به تربیت و شکل‌گیری زندگی انسانی و ایمانی فرزند خود کمک می‌کنند.

 

جواد کارگردان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برگزاري نمايشگاه قرآن و عترت در مركز استان، برگزاري محافل انس با قرآن، برگزاري جلسات تدبر و تفسير قرآن كريم، برگزاري نشست‌های علمي با موضوع قرآن و عترت، برگزاري نمايش خياباني، اكران فيلم، تقدير از فعالان حوزه قرآن و برگزاري ۱۵ مسابقه رسانه اي قرآن كريم و نهج‌البلاغه را ازجمله برنامه‌های نمایشگاه «علوم قرآنی» در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد.

 

وی در ادامه افزود: غرفه هاي فروش كتاب، فروش نرم‌افزار، توزيع كارت تخفيف، كتاب اماني، عرضه محتواي تلفن همراه، گالري نقاشي، حجاب و عفاف، شفاخانه قرآني، كودك، فروش صنايع دستي، توليد صنايع دستي، كارگاه هاي آموزشي، نشست هاي «هر چه می‌خواهد دل تنگت بپرس»، بخش هنرهاي تجسمي، راديو نمايشگاه، مسابقه نمايش خياباني، سخنراني علمي و بخش فناوري اطلاعات نمایشگاه «علوم قرآنی» ازجمله غرفه های برپا شده در این نمایشگاه است.

 

لازم به ذکر است: نمایشگاه «علوم قرآنی» از ششم تیرماه سال جاری مصادف با 10 رمضان‌المبارک آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان در محل فرهنگسراي بزرگ شهركرد برای بازدید علاقه مندان دایر است.

 

پایان پیام/

کد خبر 471224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha