خیزش جهانی بشر از ایران آغاز شده است

خبرگزاری شبستان: دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: خیزش جهانی بشر از ایران آغاز شده و این خیزش مبارک امروز قدرتمندتر از هر روز دیگر و عمیق‌تر از هر زمان دیگر همچنان رو به پیشرفت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از اراک، آیت الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی امروز(19تیر) به مناسبت روز قدس آخرین جمعه رمضان المبارک در مصلای بیت المقدس اراک گفت: ایجاد وحدت و امادگی و پیروی از حضرت مهدی عجل الله اولین پیام راهپیمایی روز قدس است.

وی افزود: امروز در سوریه عراق و یمن و لبنان هم روز قدس است و این یعنی مسلمانان شیعه وسنی یکپارچه با مشارکت در روز قدس یک پیام دارند که مهمترین آن یاری اسلام در برابر استکبار جهانی است.

 دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی  با بیان اینکه ملت ایران از تحریم خسته نمی شود ادامه داد: تحریم ها نمی تواند ملت ایران را از راهشان بازدارد و دشمنان بدانند اگر ایران پای میز مذاکره می‌آید برای آن است که به جهانیان  بفهمانند که این شما نیستنید که برای ملت ایران سرنشت تعییین می کنید و تاریخ استبداد جهانی و استکبار سیاسی شما به سررسیده است و ملت غیور ایران اسلامی همچنان پای آرمان های امام و رهبر معظم انقلاب ایستادگی می کنند.

آیت اله اراکی اظهار کرد: امروز انقلاب ما به همه دنیا پیام خود را رسانیده است و این راهپیمایی در سراسر جهان و کشور پیام خیزش جهانی با محوریت ایران را دارد.

وی گفت: مردم امروز در زیر آفتاب داغ و با زبان روزه و در حالی که در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها قرار دارند، حضور میلیونی و سراسری در راهپیمایی یافته تا به آمریکا و قدرت‌های استکباری اعلام کنند برای یاری امام زمان(عج) آماده هستند و به زودی روزی فرا خواهد رسید که حکومت رسول اکرم(ص) همه جهان را فرا می‌گیرد.

آیت‌الله اراکی استکبار می‌کوشد از طریق رسانه‌های بیداری، شنیداری و ابزاری که امروز به راحتی در اختیار جوانان قرار دارد، نسل جوان را در اختیار خود بگیرد، آمریکا گمان می‌کند می‌تواند با این ابزار عقل و دل و اراده جوانان ایرانی را تحت سلطه خود قرار دهد، اما باید بدانند جوانان این سرزمین شب قدر دارند، عاشورا و رابطه‌ای عمیق با امام علی علیه السلام دارند که هیچگاه تسخیر نخواهد شد.

پایان پیام/

 

کد خبر 471584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha