جذب قشر بانوان جامعه به حجاب، نیازمند تبیین و تشریح ابعاد حجاب و عفاف است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت توجه به حجاب و عفاف  در جامعه اسلامی گفت: جذب قشر بانوان جامعه به حجاب، نیازمند تبیین و تشریح ابعاد حجاب و عفاف است.

حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، ضمن گرامیداشت روز عفاف و حجاب گفت: موضوع عفاف و حجاب یکی از مباحث اساسی در تمامی ادیان الهی و به خصوص اسلام است.

وی افزود: یکی از مهمترین دلایل توجه اسلام به بحث عفاف و حجاب به دلیل صیانت از حقوق زنان و احترام به آنها است که با مطالعه تاریخ و اقوام مختلف می توانیم آن را مشاهده نمود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: عفاف و حجاب و عمل به آن حافظ استحکام خانواده در جامعه است و از این طریق می توانیم سلامت و معنویت جامعه را تضمین کنیم.

حجت الاسلام کوهستانی خاطرنشان کرد: ما باید با تبیین موضوع حجاب برای قشر بانوان جامعه و تشریح ابعاد فلسفی و اجتماعی حجاب، این قشر را به حجاب جذب کنیم.

وی افزود: براساس دستورات قرآن کریم و احادیث معصومین (علیهم السلام) همه ما موظف به این امر مهم الهی هستیم که باید تلاش کنیم تا جامعه از گزندهای مختلف در امان باشد اما باید توجه داست که متاسفانه امروز دشمنان با شکستن حریم عفاف و حجاب شخصیت زن را شکسته اند و مخدوش کره اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در خصوص رسالت دستگاه های فرهنگی در جهت تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه گفت: این دستگاه ها باید از تمام ظرفیت های معقول و مشروع خود در جهت انتقال این مفاهیم استفاده کنند و ابزارهای مختلفی نظیر هنر،بیان، رسانه را در این راستا به کار گیرند.

 

پایان پیام/

کد خبر 472185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha