آموزش دوره های تکمیلی و تخصصی قرآن کریم در گرگان

خبرگزاری شبستان: معاون پژوهشی تحقیقاتی جامعه القرآن کشور گفت: موسسه تربیت معلم قرآن کریمه اهل بیت(علیهم السلام) با اعطای گواهینامه معلمی از مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر حضرت معصومه (علیها السلام) از علاقه مندان به مربیگری قرآن کریم جهت آموزش دوره های تکمیلی و تخصصی قرآن کریم در شهر گرگان ثبت نام به عمل می آورد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل میرابوالحسنی حکیمی، حافظ کل قرآن کریم و معاون پژوهشی تحقیقاتی جامعه القرآن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت:  موسسه قرآنی تریت معلم قرآن کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) در استان گلستان در اختیار فراگیران قرآنی است.

 

وی افزود: توفیقی ایجاد شده است که با حضور اساتید ممتاز کشوری و بین المللی در خدمت عزیزانی که علاقه مند به متخصص در رشته های مختلف قرآن و مربی قرآن هستند باشیم.

 

حجت الاسلام حکیمی خاطرنشان کرد: شعب این موسسه قرآنی با استقبالی که خصوصا خواهران در شهرستان علی آباد کتول، فاضل آباد و مزرعه کتول داشته اند در حال فعالیت می باشد.

 

معاون پژوهشی تحقیقاتی جامعه القرآن کشور همچنین اظهار داشت: این موسسه قرآنی در نظر دارد در مرکز استان و در شهر گرگان در خدمت علاقه مندان به تدریس قرآن و مربیان قرآن کریم در رشته های روخوانی، حفظ ترتیبی و موضوعی، رشته ترجمه و مفاهیم، صوت و لحن قرآن کریم باشیم.

 

وی یادآور شد: در همین راستا در چهار گلها خیابان علیمحمدی در خدمت خواهران بزرگواری که علاقه مند هستند که استاد و مربی قرآن شوند و مشتاقان قرآنی را تربیت کنند خواهیم بود.

 

حجت الاسلام حکیمی بابیان اینکه زمان ثبت نام 9 الی 11 صبح است، اضافه کرد: شرایط ثبت نام، داشتن مدرک حداقل دیپلم یا پایه سوم حوزه علمیه و شرایط سنی حداقل 18 و حداکثر 35 سال با قبولی در مصاحبه است.

 

معاون پژوهشی تحقیقاتی جامعه القرآن همچنین گفت: از علاقه مندان در شعب علی آباد کتول و مزرعه در روزهای فرد و در شعبه فاضل آباد نیز در روزهای زوج ساعت ۹ الی۱۱ صبح ثبت نام به عمل خواهد آمد.

 

پایان پیام/

کد خبر 474157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha