آزمون استانی تفسیر کوتاه در کانون های مساجد استان یزد برگزار شد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با اشاره به برگزاری طرح های قرآنی در استان یزد گفت: آزمون استانی تفسیر کوتاه با محوریت جز سوم قرآن کریم در کانون های مساجد استان یزد برگزار شد.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، با اشاره به برگزاری طرح تفسیر کوتاه قرآن کریم با محوریت جز سوم قرآن کریم گفت: آزمون استانی تفسیر کوتاه با محوریت جز سوم قرآن کریم در کانون های مساجد استان یزد امروز ( ۱۲ مرداد) با حضور 30 نفر از برگزیدگان کانون های مساجد استان یزد در نمازخانه اداره ارشاد استان یزد برگزار شد.

وی افزود: این افراد از بین اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد که در دوره تفسیر کوتاه مباه مبارک در مساجد یزد شرکت کردند، انتخاب شدند و در مرحله استانی این آزمون شرکت کردند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد خاطرنشان کرد: از بین 30 نفر شرکت کننده در این دوره از مسابقات پنج نفر به عنوان برگزیده به ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور معرفی شده و در مرحله کشوری آن شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه این طرح با محوریت آموزش مفاهیم جز سه قرآن کریم اجرایی شد، هدف از اجرای این طرح را ارائه مفاهیم و نکات تفسیری جزء سوم قرآن کریم با استفاده از وسایل کمک آموزشی برای بهره‌‌مندی عموم و ایجاد فرهنگ توجه به ترجمه و مفاهیم قرآنی در کنار طرح تلاوت قرآن کریم عنوان کرد.

پایان پیام/

کد خبر 476512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha