اعزام ۱۰ مبلغ به کلاس های تابستانی کانونهای فرهنگی و هنری خراسان جنوبی

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانونهای مساجد خراسان جنوبی از اعزام ۱۰ مبلغ همزمان با ایام تابستان در سطح کانونهای فرهنگی و هنری استان خبر داد.

حجت الاسلام رمضان زاهدی، مسئول دبیرخانه کانونهای مساجد خراسان جنوبی به خبرنگار شبستان گفت: روحانیون اعزامی از اول مرداد ماه لغایت 10 شهریور در سطح کانونها مستقر بوده و اقدام به برگزاری کلاس های تابستانی برای جوانان و نوجوانان می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در سطح کانونها همزمان ایام تابستان از دیگر رسالت های مبلغان اعزامی بوده، افزود: برگزاری نشست های تخصصی در سطح کانون، سیر مطالعاتی و مناظره برای جوانان و نوجوانان نیز در دستور کار روحانیون اعزامی به کانونها قرار دارد.

 

مسئول دبیرخانه کانونهای مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه مبلغان اعزامی در کانونهای فرهنگی و هنری شهرستان های سرایان، خوسف، سربیشه، قاین و بیرجند مستقر شده اند، خاطرنشان کرد: برنامه اعزام روحانیون به کانونهای مساجد بر اساس تفاهم نامه فی ما بین ستاد عالی کانونهای مساجد کشور با تبلیغات قم انجام می شود.

 

حجت الاسلام زاهدی خاطرنشان کرد: در امر اعزام روحانی اولویت با کانونهای فرهنگی و هنری روستایی بوده که خانه عالم داشته ولی روحانی مستقر نداشته اند.

 

پایان پیام/

کد خبر 476728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha