آغاز بازدید از کلاس های تابستانه مبلغان اعزامی به کانونهای مساجد خراسان جنوبی

خبرگزاری شبستان: از ابتدای مرداد ماه سال جاری ۱۰ مبلغ به کانونهای فرهنگی و هنری خراسان جنوبی اعزام شده و اقدام به برگزاری کلاسهای تابستانه کرده اند که در همین راستا کارشناسان دبیرخانه کانونهای مساجد استان بازدید از این کلاس ها را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام رضا حاجی پور، مبلغ اعزامی به کانون فرهنگی و هنری پیروان ولایت درح در بازدید کارشناسان دبیرخانه کانونهای مساجد استان از این کانون اظهار داشت: از اول ماه مبارک رمضان در این کانون مستقر شده ام و اقدام به برگزاری کلاس های اوقات فراغت کرده ام.

 

وی با بیان اینکه استقبال کودکان و نوجوانان از کلاس های کانون بسیار چشمگیر بوده، افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در حاشیه کلاس های آموزشی موجب جذب جوانان و نوجوانان به کانون شده است.

 

مبلغ اعزامی به کانون فرهنگی و هنری پیروان ولایت درح از اجرای سیر مطالعاتی برای متربیان اوقات فراغت کانون خبر داد و گفت: در این برنامه کتاب قضاوت های امیر المومنین(علیه السلام) و همچنین کتاب توحید مفضل نیز در نظر گرفته شده است.

 

حجت الاسلام حاجی پور، اجرای مسابقه پنالتی چشم بسته را یکی از برنامه های تفریحی برای متربیان اوقات فراغت کانون عنوان کرد و گفت: این مسابقه علاوه بر افزایش حواس پنجگانه در کودکان نیزموجب توجه  انان به نعمت های الهی از جمله چشم می شود چراکه انسان ها قدر بسیاری از نعمات الهی که خداوند در پیکر انسان قرار داده را نمی دانند.

 

وی از برگزاری کلاس تصحیح قرائت حمد و سوره برای کودکان خبر داد و گفت: همچنین مسابقات معصوم شناسی نیز در ایام ولادت ها و شهادت های ائمه اطهار برای کودکان برگزار می شود.

 

مبلغ اعزامی به کانون فرهنگی و هنری پیروان ولایت درح فضای آموزشی کانون برای برگزاری کلاس های اوقات فراغت را خوب ارزیابی کرد و گفت: بهترین مزیت کلاس های تابستانی کانونهای فرهنگی وهنری مسجدی بودن آن است.

 

حجت الاسلام حاجی پور، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 100 نفر از کودکان و نوجوانان کانون در کلاس های اوقات و فراغت شرکت می کنند.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 476873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha