هشتمین دوره آموزشی اندیشه های آسمانی در مشهد مقدس برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد گفت: هشتمین دوره آموزشی فرهنگی اندیشه های آسمانی با حضور  فعالین فرهنگی کانون های مساجد استان یزد در مشهد مقدس برگزار می شود.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد با اشاره به برنامه های آموزشی در سطح کانون های مساجد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: هشتمین دوره آموزشی فرهنگی اندیشه های آسمانی  در مشهد مقدس برگزار می شود.

وی افزود: راهبرد و محورهای  این دوره شامل جبهه شناسی، تمدن سازی و مولفه های مسجد تراز اسلامی، حرکت و انقلابی بودن، بایدها و الزامات فعالیت فرهنگی، معرفی الگوها و کادرسازی است.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد خاطرنشان کرد: این دوره با هدف کادرسازی برای کانون ها با نگاه تربیت تشکیلاتی مبتنی بر مبانی دینی است که محتوای آن در قالب سه طرح رابطه، انس و رهنمون برنامه ریزی و ارائه می شود.

رستگاری تصریح کرد: این دوره آموزشی در ۲ گروه برادران و خواهران برگزار می شود که دوره برادران از تاریخ 31 مرداد در سه دوره پنج روزه و خواهران نیز از 15 شهریور در ۲ دوره  است.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره تعداد 400 نفر از فعالین فرهنگی کانون های مساجد انتخاب شده اند که پس از مصاحبه با آنها تعداد 50 نفر در بخش برادران و 35 نفر نیز در بخش خواهران انتخاب شده و به مشهد مقدس اعزام می شوند.

پایان پیام/

کد خبر 476989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha