فعالان قرآنی با زندگی قرآنی بنیان خانواده ها را مستحکم کنند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اهمیت توجه فعالان قرآنی به هدف زندگی گفت: فعالان قرآنی با زندگی قرآنی بنیان خانواده ها را مستحکم کنند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله ناصری، امام جمعه یزد، امروز(17 مرداد) در مراسم افتتاحیه بیست و سومین دوره سراسری قرآن کریم سمپاد قطب 5 کشور در هتل زنبق یزد با اشاره به فضیلت فعالیت های قرآنی گفت: مرتبه و عظمتی بهتر از قرآنی بودن، نیست زیرا کلام خدا را می شنویم و با آن انس پیدا می کنیم.

وی افزود: شما خواهران قرآنی در جوانی مانوس با قرآن شده اید و خداوند نیز به شما توفیق داده است اما در این راستا نیز تکلیف الهی شرعی و دینی نیز به دوش شما است که باید بدان توجه داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: دنیای امروز در صدد است تا کلام خدا را از بین ما دور کند و امر و دستور خدا را از جامعه دور کرده و اخلاق الهی، عشق، محبت و برادری و ایثار را از بین ببرد.

آیت الله ناصری خاطرنشان کرد: دنیای غرب با وجود این که راه غیر از خدا را رفته و شکست خورده است اما در این راستا نیز در تلاش است تا جامعه اسلامی ما را نیز به این راه بکشاند و از رشد ما جلوگیری کند و تا حدی نیز موفق شدند و امام(ره) نیز با انقلاب در مقابل آنها ایستاد

وی ادامه داد: ما امروز باید با همت در راستای نشر و تعلیم حقیقت تلاش کنیم و دیگران را نیز به این راه هدایت کرده و در مقابل تبلیغات دشمن و برنامه ریزی های آنها بیایستیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: دشمنان در تلاشند تا مجموعه اعتقادی ما را منحرف کنند و خانواده ها را از هم گسیخته کنند اما در این راستا شما فعالان قرآنی باید با ارائه دستورات الهی در مقابل آنها بیایستید و جامعه قرآنی و خانواده مستحکم اسلامی را در جامعه ترویج دهید.

آیت الله ناصری بیان کرد: امروز شما باید هدف زندگی را در بین جامعه تبیین کنید و بر اساس اسلام و قرآن و دستورات خداوند در زندگی هدف خود را مشخص کنید.

وی خاطرنشان کرد: مراکز آموزشی و  تربیتی ما باید در اولین اقدام خود هدف زندگی را به جوانان بیاموزد و پس از آن نیز سبک زندگی را برای آنها مشخص کنند، زیرا در غیر این صورت حتما به گمراهی خواهد رفت.

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: شما در قرآن بررسی کرده و هدف زندگی را استخراج کنید تا بتوانید نقشه های دشمنان را نقش برآب کنید.

آیت الله ناصری بیان کرد: ما به شماها اعتقاد و اعتماد داریم و شما نیز می توانید افراد دیگر را نجات دهید و این را تکلیف و وظیفه بدانیم.

پایان پیام/

کد خبر 477601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha