نمایشگاه تازه های کتاب در کانون «پنج تن آل عبا» بجنورد برپا می شود

خبرگزاری شبستان: همزمان باسالروز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها، نمایشگاه تازه های کتاب در کانون فرهنگی و هنری «پنج تن آل عبا» بجنورد برپا می شود.

اسفندیار مکرمی، مدیر کانون فرهنگی و هنری "پنج تن آل عبا" شهر بجنورد به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: همزمان باسالروز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز ملی دختران، جشن و همایشی با عنوان "گوهران معصومی، دختران فاطمی" باهدف تجلیل از دختران فعال عضو کانون و همچنین دختران خردسالی که در نماز اول وقت شرکت می کنند، برگزار  می شود.

وی در تشریح دیگر برنامه های دهه کرامت به برپایی نمایشگاه تازه های کتاب در محل کانون اشاره کرد و افزود: در این نمایشگاه که به مدت یک هفته دایر است، خواهران و برادران می توانند به صورت رایگان عضو کتابخانه کانون فرهنگی و هنری "پنج تن آل عبا" شوند.

مکرمی به تقدیر از مکبران و مؤذنان خردسال و نوجوان کانون اشاره کرد و افزود: مسابقه کتابخوانی نیز به همین مناسبت برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری "پنج تن آل عبا" شهر بجنورد، برگزاری جشن میلاد امام هشتم و برپایی ایستگاه صلواتی و فضاسازی و آماده کردن محیط کانون و محله جهت برپایی جشن های رضوی را از دیگر برنامه ها اعلام کرد.

مکرمی، به رونمایی از کتاب شمس طوس که تجدید چاب شده است، اشاره کرد و گفت: کتاب شمس طوس به بررسی حکومت سیاسی حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه السلام در زمان خلفای عباسی (امین و مأمون) می پردازد.

نویسنده کتاب شمس طوس اظهارداشت: این کتاب در تیراژ هزار نسخه و به همت انتشارات جهانی بجنورد به چاپ دوم رسیده است.

مکرمی افزود: این کتاب در دو بخش بررسی حکومت سیاسی امام رضا علیه السلام و احادیث گرانقدر ایشان جهت استفاده و بهره‌مندی نوجوانان و جوانان منتشر شده است.

وی گفت: کتاب شمس طوس در جشن و همایش "گوهران معصومی، دختران فاطمی" بین فعالان کانون توزیع می شود.

گفتنی است؛ از سالروز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها تا میلاد امام رضا علیه السلام (24 مردادماه لغایت 4 شهریور ماه) به نام دهه کرامت نامگذاری شده است.

کد خبر 478499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha