پیروزی نعمتی از سوی خداوند برای همه مسلمین جهان است

خبرگزاری شبستان: سفیر جدید عراق در ایران گفت: پیروزی در توافق هسته‌ای برای ملت ایران، یک پیروزی بزرگ بود و این پیروزی نعمتی از سوی خداوند برای همه مسلمین جهان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سید راجح موسوی سفیر جدید عراق در ایران،امروز (22 مرداد) در دیدار با آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان با اشاره به این که دیدار با مراجع، توفیق بزرگی است، عنوان کرد: من در ماه مبارک رمضان و ایامی که با پیروزی جمهوری اسلامی ایران در توافق هسته ای هم زمان بود، به ایران آمدم.

 

سفیر جدید عراق در ایران بیان داشت: پیروزی در توافق هسته ای برای ملت ایران، یک پیروزی بزرگ بود و این پیروزی نعمتی از سوی خداوند برای همه مسلمین جهان است.

 

موسوی تصریح کرد: ملت ایران ملت بزرگی در منطقه است و عراق نیز یک ملت بزرگ در منطقه است و امید است که با کوشش‌های فراوان و با هماهنگی‌های لازم، حق استراتژی سیاسی بین دو کشور به وجود آید.

 

وی یادآور شد: هدف ما یکی است، مذهب ما نیز یکی است، دشمن و استکبار برای ایران و عراق یکی است، بنابراین باید با همدلی و هم‌فکری به مقابله با دشمن برخیزیم.

 

سفیر جدید عراق در ایران اظهار داشت: ما از ملت ایران تشکر می‌کنیم که در برابر ضررها و زیان‌های کشور عراق در کنار ما ایستادگی کردند و در مقابل داعش که ضربه سنگینی به اسلام وارد کرده است، مقاومت و ایستادگی کردند.

 

موسوی در پایان گفت: از خداوند خواستاریم که سربازی برای مرجعیت باشیم تا بتوانم بر دشمن فائق شویم.

 

کد خبر 478718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha