بازاریان ادامه دهنده راه شهدا باشند

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به نقش بازار و اصناف در تنظیم اقتصاد کشور اسلامی، گفت: اصناف وبازاریان باید ادامه دهنده راه شهدا باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفان، صبح امروز( 2تیر) در یادواره 450 شهید اصناف یزد در مجمع امور صنفی شهرستان یزد، گفت: حرکت اصناف و بازاریان باید در ادامه راه شهدا و حفظ انقلاب اسلامی باشد و اهداف و آرمان های این انقلاب را بیش از پیش به مردم و جهانیان معرفی کنند.

وی با اشاره به ویژگی های بازار یزد به عنوان الگویی برای سایر استان ها، افزود: در بازار باید کسب و کار در درجه اول بر اساس فقه اسلامی باشد، بازاری که در آن گرانفروشی و کم فروشی راهی ندارد.


رئیس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه در سال جهاداقتصادی باید جهاد را از بازار آغاز کرد، ادامه داد: بازار در تنظیم اقتصاد کشور اسلامی در دوره های مختلف نقش آفرینی مثبتی ایفا کرده است.

سردار نقدی، رواج شعائر اسلامی را از ویژگی های بازار یزد ذکر کرد و اظهارداشت: تعطیلی بازار یزد به هنگام نماز نقش بسیار مثبتی در جلوگیری از منکرات در سطح جامعه و انس بیشتر مردم با خدا و قرآن دارد.


وی همچنین به بیداری اسلامی کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: بیداری اسلامی امروز مردم منطقه برخاسته از اندیشه انقلاب اسلامی ایران است.


سردار نقدی ادامه داد: اندیشه دینی انقلاب اسلامی ایران در عمق وجود مردم رخنه کرده است و استکبار دیگر نمی تواند آن را از میان بردارد.


رئیس سازمان بسیج مستضعفان تصریح کرد: برای مردم مستضعف ثابت شده است که می توان همزمان با ایستادن در مقابل ظالم پیشرفت کرد و در زمینه های مختلف علمی نظیر ارسال ماهواره به فضا به موفقیت دست یافت.


پایان پیام/

کد خبر 47913

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha