خبرنگاری با بیان واقعیت گره خورده است

خبرگزاری شبستان: فاضل نظری با اشاره به گستردگی شبکه های اطلاع رسانی گفت : خبرنگاران صدیقی که حقیقت را بیان می کنند، قابل احترام و تکریم هستند.

به گزارش خبرنگار شبستان، مراسمی به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار و تجلیل از خانواده شهدای مزار شریف عصر دیروز 24 مرداد با حضور حمزه زاده رییس سازمان سینمایی سوره و جمعهی از هنرمندان  در سالن سوره در حوزه هنری برگزار شد.

 

فاضل نظری، معاون هنری حوزه هنری در این مراسم با بیان اینکه خبرنگاری شغل دشواری است، گفت: خبرنگاری با بیان واقعیت گره خورده است و کار حساس و مهمی است. کسانی که با اعتقاد در این مسیر کار می کنند و گاهی جان خود را نیز از دست می دهند مقام رفیعی دارند.

 

نظری با اشاره به آیه ای از قرآن کریم خاطرنشان کرد: در قرآن آمده کسی که برای خانواده تلاش می کند حکم مجاهد در راه خدا را دارد بر این اساس اگر مجاهدت روشنگرانه و از جنس حقیقت باشد ارزش بسیار بالایی دارد.

 

معاون هنری حوزه با اشاره به گستردگی شبکه های اطلاع رسانی اظهار داشت: خبرنگاران صدیقی که حقیقت را بیان می کنند قابل احترام و تکریم هستند.

 

نظری یادآور شد: خبرنگاران شهید محملی شده اند برای پاسداشت حرمت خبرنگاری. خبرنگاران اجرشان را از خدا می گیرند چون نیت آنها کشف حقیقت است.

 

در این مراسم از خانواده های شهدای دیپلمات شهید ریگی، مجید نوری نیارکی، حیدرعلی باقری، نورالله نوروزی، رشید پایاب فلاح، محمدناصر ناصری، محمود صارمی و کریم حیدریان که در مزار شریف به شهادت رسیده اند، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

اکران خصوصی فیلم مزار شریف برای خانواده شهدای دیپلمات در مزار شریف از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

 

کد خبر 479134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha