جشنواره امام رضا(علیه السلام) منشأ آفرینش‌های فرهنگی هنری کم نظیری شده است

خبرگزاری شبستان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با گرامیداشت دهه کرامت، گفت: جشنواره امام رضا(علیه السلام) منشأ آفرینش‌های فرهنگی هنری کم نظیری شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز(۲۸ مرداد)، در پیامی به جشنواره مشاعره رضوی که توسط مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر قرات شد، جشنواره امام رضا(علیه السلام) را منشأ آفرینش‌های فرهنگی هنری کم نظیر دانست و اعلام کرد: این کاروان پس از سیزده سال چنان چابک و پرتوشه شده که با همه استان‌های کشور و بیشتر شهرهای بزرگ و بسیاری از روستاها سفر کرده و منشاء آفرینش‌های فرهنگی هنری کم نظیری شده است.

 

جنتی، در این پیام تاکید کرده است: نسیمی که از سمت خراسان می‌وزد با موجی که راه انداخته است کشتی حاملان فرهنگ رضوی را در دریای کرامت و رأفت امام هشتم به جلو رانده و به سوی خورشید درخشان و درافشان خراسان رهنمون کرده است.

 

وی در ادامه با قدردانی از مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های سراسر کشور و دبیران جشنواره‌ها تصریح کرده است: به همه شما خادمان حقیقی فرهنگ رضوی، میزبانان شریف حضرت رضا(ع) و جویندگان عالم آل محمد(ص) صمیمانه تبریک می‌گویم.

کد خبر 480240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha