آثار رضوی اعضای کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان به نمایش درآمد

خبرگزاری شبستان:نمایشگاه آثار نقاشی و خوش‌نویسی رضوی اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با دهه‌ی کرامت در فرهنگسرای کومش سمنان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، در آئینی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده فرماندار و برخی مسئولان استانی و شهرستانی، امروز(28 مرداد) نمایشگاه آثارنقاشی و خوش‌نویسی رضوی اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون در نگارخانه فرهنگ و هنر افتتاح شد.

 

مدیرکل کانون استان در‌آئین افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاهها اهمیت بسیار زیادی در ترویج و توسعه فرهنگ رضوی در سطح جامعه دارد.

 

مهدی جمال با دعوت از همه‌ی دل‌بستگان به آستان حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) برای حضور در این نمایشگاه، بیان کرد: امیدواریم با حضور مردم در این نمایشگاه شاهد دست‌یابی به اهداف مورد نظر باشیم.

 

دبیر جشنواره رضوی نیز با اشاره به ارائه 808 اثر فرهنگی، هنری و ادبی عنوان کرد: در این نمایشگاه آثار اعضا در دو بخش نقاشی و خوش‌نویسی رضوی ارائه شده است.

 

الهه سبوحی در ادامه با اشاره به اهداف جشنواره‌ی رضوی یادآور شد: این نمایشگاه با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا(ع) در محل نگارخانه فرهنگ و هنر واقع در بلوار قدس، جنب فرهنگسرای کومش به مدت ده روز دایر است و علاقمندان می‌توانند در دو نوبت صبح و عصر از نمایشگاه بازدید کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 480258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha