آثار برتر دهمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی معرفی شدند

خبرگزاری شبستان: آثار برتر در بخش های مختلف دهمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی با حضور معاون وزیر ارشاد  در یزد معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آثار برتر در بخش های مختلف دهمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی با حضور معاون وزیر ارشاد  در یزد معرفی شدند که این آثار به شرح زیر است:

جوایز بخش داستانی در بخش اصلی هیئت داوران هیچ فیلمی را شایسته دریافت جایزه بهترین فیلم این بخش ندانست و جایزه دوم این بخش شامل دیپلم افتخار و مبلغ 40 میلیون ریال به آقای سعید نجاتی برای کارگردانی فیلم صراحی  و جایزه سوم این بخش شامل دیپلم افتخار و مبلغ 25 میلیون ریال به آقای مهدی سیم ریز برای کارگردانی فیلم چمدان اهدا کرد.

در بخش جایزه ویژه هیئت داوران دیپلم افتخار و مبلغ 20 میلیون ریال به آقای سعید سلمان روغنی برای کارگردانی فیلم درهای نزدیک اهدا کرد.

همچنین در بخش سبک زندگی رضوی نیز جایزه بهترین فیلم به طور مشترک شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ 30 میلیون ریال به هر نفر به رضا فهیمی برای کارگردانی فیلم کودکان ابری و سعید روستایی برای کارگردانی فیلم از طرف آنها اهدا شد.

براساس این گزارش نیز جایزه ویژه هیئت داوران در 4 بخش  دیپلم افتخار و مبلغ 15 میلیون ریال به آقای امیر توده روستا برای کارگردانی فیلم جای من رو توی اتاق بنداز، دیپلم افتخار و مبلغ 15 میلیون ریال به رضا جمالی برای فیلمنامه فیلم عروسی مسلم، دیپلم افتخار و مبلغ 15 میلیون ریال به داوود رحمانی برای فیلمبرداری فیلم سه سال و سه ماه و دو روز و دیپلم افتخار و مبلغ 15 میلیون ریال به خاطر نگاه و توجه وقت شناسانه به موقعیت کودکان در تنشهای اخیر منطقه به مهرداد حسنی برای فیلم سکوت اهدا کرد.

در بخش جوایز بخش مستند نیز هیئت داوران فیلم مستند  می لا دو به کارگردانی خانم فاطمه طوسی، دیپلم افتخار سومین اثر برتر جشنواره و مبلغ 20 میلیون ریال به فیلم سپیده به کارگردانی عباس سندی، دیپلم افتخار دومین اثر برتر جشنواره و مبلغ 30 میلیون ریال به فیلم دست به مهره به کارگردانی سید وحید حسینی ، تندیس طلایی و دیپلم افتخار و مبلغ 40 میلیون ریال به عنوان اثر اول به فیلم مستند بخشش مریم به کارگردانی مهدی شعبانی و جایزه ویژه هیئت داوران به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 10 میلیون ریال به فیلم شکاف به کارگردانی محمدرضا مجلسی اهدا شد.

 

کد خبر 480313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha