ایران هیچ گونه محدودیتی برای صادرات برق به پاکستان ندارد

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ایران هیچ گونه محدودیتی برای صادرات برق به پاکستان ندارد و میزان آن قابل افزایش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري شبستان از زاهدان، علی اصغر جمشیدنژاد معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان امروز (29مرداد) در سومين نشست كميته مشترك تجارت مرزي استان سيستان و بلوچستان جمهوري اسلامي ايران و ايالت بلوچستان جمهوري اسلامي پاكستان بيان داشت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید ساز و کارهای تعریف شد تا سطح فعالیت های اقتصادی افزایش یابد.

 

وی افزود: دیدار رئیس جمهور کشورمان با همتای پاکستانی مقدمه ای شد تا باب تجارت و بازرگانی بین دو کشورمان باز شود.

 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار استان ادامه داد: اراده مسئولان ملی بر این استوار است که سطح مبادلات اقتصادی افزایش پیدا کند و دو استان همجوار سیستان و بلوچستان و بلوچستان پاکستان نهایت تلاش خود را انجام دهند تا سهم مبادلات مرزی بین کشور افزایش پیدا کند.

 

جمشیدنژاد تصریح کرد: به درستی رئیس هیئت بازرگانی پاکستان به محرومیت دو استان سیستان و بلوچستان ایران و بلوچستان پاکستان اشاره کرد ولی با سفر هیات وزیران به استان در فروردین 93 تصمیماتی گرفته شده که قطعا بر رونق و حل مشکلات زیرساخت ها مردم کمک خواهد کرد.

 

وی افزود: بر این باور هستیم که با وجود مرز گسترده با کشور پاکستان وجود یک بازارچه مرزی کفاف نمی کند بلکه باید بررسی ها لازم انجام تا در دیگر نقاط مرزی بازارچه احداث شود و ما در این امر مصمم هستیم.

 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار استان ادامه داد: تفاهم نامه های خوبی به امضا رسیده که امیدواریم زمینه های اجرایی شدن آن فراهم کنیم.

 

جمشید نژاد ادامه داد: برای صادرات برق به کشور پاکستان هیچ گونه محدودیت نداریم و ظرفیت صادرات این انرژی قابل افزایش است.

کد خبر 480424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha