خبرنگاران شبستان در جشنواره ورزشی شهید فرهادی خوش درخشیدند

خبرگزاری شبستان: خبرنگاران شبستان خراسان جنوبی موفق به کسب ۴ مقام در مسابقات انفرادی جشنواره ورزشی شهید فرهادی بسیج رسانه خراسان‌جنوبی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیین تجلیل از نفرات و تیم های برگزیده جشنواره ورزشی شهید فرهادی خراسان جنوبی عصر دیروز (31 مرداد) با حضور سرهنگ قاسمی معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان، مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی و رئیس اداره ورزش و جوانان بیرجند برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش، بخش مسابقات انفرادی (تیراندازی و دارت) جشنواره ورزشی شهید فرهادی بسیج رسانه خراسان‌جنوبی (22 مرداد) در کانون فرهنگی ورزشی بسیج بیرجند برگزار شد که خبرنگاران خبرگزاری شبستان در تمامی بخش های انفرادی موفق به کسب رتبه شدند.

 

 

در رشته تیراندازی در قسمت برادران، حسین خسروی چاهک و مجتبی فلاحی از پایگاه خبری تحلیلی خاورستان مشترکا مقام اول، امیر غفاری از واحد خبر صداوسیما و سعید کاظمی از خبرگزاری شبستان به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

 

در رشته دارت برادران، رضا حسین‌زاده از روزنامه آوای خراسان‌جنوبی، احسان مداح از خبرگزاری فارس و سعید کاظمی از خبرگزاری شبستان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

 

در رشته تیراندازی خواهران، خانم سیروسی از واحد خبر صداوسیما مقام اول، زهرا مهرور از خبرگزاری شبستان و فلکی از واحد خبر صداوسیما مشترکا مقام دوم و مرضیه قادری از واحد خبر صداوسیما مقام سوم را کسب کردند.

 

 

در رشته دارت خواهران، اعظم انصاری از خبرگزاری تسنیم مقام اول، خانم‌ها نصرآبادی از روزنامه آوای خراسان‌جنوبی و کریمی از روزنامه امروز خراسان‌جنوبی مشترکا مقام دوم و زینب رمضانی از خبرگزاری شبستان مقام سوم را کسب کردند.

 

همچنین در رشته فوتسال، تیم‌های نواندیش، هفته‌نامه مردم سالار و خبرگزاری فارس در رده‌های نخست تا سوم ایستادند.

 

 

 

 

کد خبر 480960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    0 0
    از این که یاد شهید محمد رضا فرهادی نمودید خیلی خوشحال شدم به یقین روح این شهید بزرگوار از شما شاد است موفق وسر بلند باسید