دشمن برای حضور کمرنگ مردم در پای صندوق های رای برنامه دارد

خبرگزاری شبستان: فرماندار خوسف با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در پایان امسال گفت: دشمن، همیشه دشمن است به همین دلیل تلاش می کند تا مردم در پای صندوق های رای حاضر نشوند و برای این هدفش، برنامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مهدی فرجامی امروز (4 شهریور) در دیدار با اعضای شورای عالی بسیج رسانه با تبریک میلاد امام رضا(علیه السلام) اظهار داشت: خوسف یک شهر فرهنگی است که هنوز اصالت خود را در ابعاد مذهبی حفظ کرده است.

 

وی با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «همدلی و همزبانی» افزود: دستاوردهای دولت با حمایت ها و هدایت های رهبر معظم انقلاب و مردم در حوزه سیاست خارجی و دفاع با عزت از حقوق هسته ای ایران در همین راستا انجام شده است.

 

فرماندار خوسف با بیان اینکه بعد از 12 سال مذاکرات به یک سرانجام کلی رسید، ادامه داد: ساماندهی اقتصادی که در کنار مذاکرات هسته ای در کشور رخ داد بگونه ای که بر اساس اعلام مرکز آمار، نرخ تورم کشور از 45 درصد به 13.8 درصد رسیده است از دیگر موفقیت های دولت یازدهم است.

 

10 میلیارد تومان؛ اعتبار سال 94 شهرستان خوسف

وی با اشاره به اینکه اعتبار امسال شهرستان خوسف 10 میلیارد و 200 میلیون تومان گفت: متاسفانه اقتصاد ایران وابسته به نفت است که این وابستگی باید کاهش یابد.

 

وی رکود تورمی را بدترین شرایط برای اقتصاد یک کشور دانست و اظهار امیدواری کرد در چندماه آینده رونق اقتصادی در کشور شکل بگیرد.

 

به گفته نماینده دولت در شهرستان خوسف، اقتصاد مقاومتی یعنی تبدیل کشور به یک کارگاه عظیم تولید که باید این مهم در کشور محقق شود.

 

رسانه ها در برگزاری یک انتخابات پرشور و شعور نقش مهمی برعهده دارند

وی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در پایان امسال ادامه داد: دشمن، همیشه دشمن است به همین دلیل تلاش می کند تا مردم در پای صندوق های رای حاضر نشوند.

 

وی با تاکید بر اینکه مردم ایران، شرکت در انتخابات را یک وظیفه شرعی می دانند، گفت: حضور پرشور و شعور مردم در انتخابات بسیار حائز اهمیت است که در این راستا رسانه ها وظیفه بسیار مهمی برعهده دارند.

 

فرجامی از رسانه هاخواست در فرصت مانده تا انتخابات در راستای تقویت نظام و دولت گام بردارند تا انتخابات پرشور و شعوری برگزار شود و دشمن باری دیگر مایوس شود.

 

وی افزود: در خوسف از بسیاری از روزنامه ها و خبرگزاری ها، نماینده ای نداریم ولی اخبار این شهرستان به خوبی در رسانه های استان منعکس می شود.

 

وی خبرنگاران را یک قشر بی ریایی توصیف کرد که با عشق کار می کنند و افزود: در سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی، رسانه های استان بسیار خوب عمل کردند.

 

هزینه کرد 3 میلیارد تومانی برای جاده آبگرم لوت

فرماندار خوسف با اشاره به اینکه راه خوسف به آبگرم لوت 75 کیلومتر است که از 57 کیلومتر راه خاکی، 37 کیلومتر از این جاده در سال گذشته زیرسازی شده است، ادامه داد: همچنین 20 کیلومتر این جاده از داخل رودخانه عبور می‌کند که توسط پیمانکار در حال بازگشایی است و تا پایان تابستان عبور و مرور از این مسیر صورت خواهد گرفت.

 

وی همچنین با تاکید بر تکمیل مجتمع فرهنگی هنری و سالن آمفی تئاتر خوسف اظهار داشت: با وجود اینکه این پروژه در سال 84 با زیربنای 1600 متر مربع آغاز شد، ولی به دلیل کمبود اعتبار تاکنون تنها 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل حداقل 15 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

 

فرجامی بر تکمیل هرچه سریعتر استخر سرپوشیده و بیمارستان 32 تختخوابی خوسف تاکید کرد و گفت: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی قول مساعد به منظور تامین اعتبار استخر خوسف را در امسال داده است.

 

کلنگ زنی و افتتاح 49 پروژه همزمان با هفته دولت در خوسف

فرماندار خوسف با اشاره به اینکه در هفته دولت قرار داریم، اظهار داشت: در این ایام 46 طرح به بهره برداری و 3 پروژه نیز با حضور مسئولان کلنگ زنی می شود.

 

وی با بیان اینکه این پروژه ها با اعتبار 51 میلیارد و 392 میلیون ریال در خوسف افتتاح و یا کلنگ زنی می شود، گفت: با بهره برداری از این پروژه ها 5 هزار و 464 خانوار از مزایای آن بهره مند و برای 40 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد می شوند.

 

فرجامی همچنین به هشتم شهریورماه، سالروز شکل گیری شهرستان خوسف اشاره کرد و افزود: «همه با هم جهاد در راه توسعه شهرستان خوسف» شعار تمامی مسئولان برای توسعه و آبادانی این شهرستان است.

 

نماینده دولت در شهرستان خوسف یادآور شد: در مدت شکل گیری این شهرستان، همه ادارات بجز ثبت اسناد و مخابرات در این شهرستان راه اندازی شده است.

 

برگزاری دوره های آموزش خبرنگاری در شهرستان ها

سجاد رضایی مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی نیز در جلسه اظهار داشت: هر کدام از اقشار 21 گانه بسیج، برنامه هایی در دستور کار دارند.

 

وی با اشاره به اینکه شورای عالی بسیج رسانه با حضور مدیران رسانه ها از 2 سال گذشته تشکیل شده است، افزود: تاکنون در بستر این شورا، تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.

 

رضایی از تشکیل جلسات شورای عالی بسیج در شهرستان ها خبر داد و گفت: این اقدام در راستای شنیدن نظرات، مشکلات و برنامه های فرمانداران شهرستانها و تلاش برای رفع مشکلات شهرستانهای استان انجام می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: بسیج رسانه آمادگی برگزاری یک دوره آموزش خبرنگاری ویژه شهرستان خوسف را دارد.

 

علی جعفرپور مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی نیز در این جلسه خواستار راه اندازی کیوسک مطبوعاتی در شهر خوسف و اشتراک نشریات استان توسط ادارات این شهرستان شد و گفت: اولین دوره آموزش خبرنگاران سربیشه به همت خانه مطبوعات همزمان با مهرماه در سربیشه برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: مسئولان روابط عمومی ادارات نیز می توانند در دوره های آموزش خبرنگاری شرکت کنند.

 

 

 

 

کد خبر 482010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha