جبهه رسانه ای هوشمند علیه استکبار جهانی تشکیل شود

خبرگزاری شبستان: مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه رسانه‌ها با عملکرد خود می توانند در جبهه حق و باطل فعالیت کنند، گفت: امروز باید جبهه رسانه ای هوشمند علیه استکبار جهانی و دشمنان اسلام تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، واحد خواهران بسیج رسانه استان خرساان جنوبی شب گذشته (16 تیر) با حضور جمعی از بسیجیان فعال در عرصه رسانه آغاز به کار کرد.

 

مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان‌جنوبی در این جلسه با بیان اینکه دنیا پلی برای رسیدن انسان به آخرت است، گفت: بنا برفرمایش ائمه اطهار علیهم اسلام کسانی موفق می‌شوند که قدر خود و نعمت های خداوند به آنان داده را بدانند.

 

حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی افزود: متاسفانه خیلی از انسانها قدر منزلت خود را ندانستند و دشمنان حداکثر بهره‌برداری را از آنان کردند.

 

وی با تاکید بر اینکه باید همه ما در راستای تحقق سریعتر اهداف نظام اسلامی تلاش کنیم، عنوان کرد: بزرگ ترین ضربه‌ها به اسلام و اولیای الهی به خاطر وجود عده ای مسلمان نما بوده که با تبلیغات و تحریفات مردم را گول زده اند.

 

مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه رسانه‌ها با عملکرد خود می تواند در جبهه حق و باطل فعالیت کنند، تصریح کرد: امروز باید جبهه رسانه ای هوشمند علیه استکبار جهانی و دشمنان اسلام تشکیل شود.

 

حجت الاسلام رحیم‌آبادی تاکید کرد: رسانه ها با توجه به نقش خود باید روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه داشته باشند و تحقق این مهم  نیازمند هماهنگی و همفزایی همه است.

 

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید در قلم‌ها و گفتارهای خود اخلاص داشته باشد و انگیزه اصلی آنان کسب رضای خداوند باشد، ادامه داد: امروز خط نفاق به این نتیجه رسیده که به هر طریقی خط ولایت را برهم بزند.

 

سجاد رضایی، مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: هدف از تاسیس این سازمان تحقق رسانه اسلامی و ایجاد ارتباط منسجم رسانه‌ای به منظور تقویت و كارآمدسازی جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی در عرصه نبرد فرهنگی است.

 

وی با تاکید بر اینکه در دنیای امروز ابزار ارتباطی حرف نخست در می‌زنند، گفت: اما انچه اهمیت دارد محتوای این ابزار است بنابراین وقتی این محتوا در دست استکبار قرار می‌گیرد به دنبال اهداف پلید خود برای ضربه زدن به اسلام هستند.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تهاجم و شبیخون فرهنگی، تصریح کرد: در نبرد فرهنگی مانند جنگ نظامی به صورت عینی دشمن قابل مشاهده نیست و کار سخت‌تر است.

 

رضایی  رسانه‌ها و خبرنگاران و مطبوعات را فعالان جنگ فرهنگی دانست و افزود: فعالان رسانه ای جبهه خط مقدم را تشکیل می‌دهند و با اقدامات خود محتوا تزریق می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه تاکنون نتوانستیم در نبرد فرهنگی با دشمنان جبهه واحدی تشکیل دهیم، گفت: اقدامات صورت گرفته به صورت موازی کاری و یا جزیره‌ای بوده است.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به اینکه قشر عظیمی از فعالان رسانه ای استان را خواهران تشکیل می‌دهند، عنوان کرد: بنابراین لزوم ایجاد واحد خواهران در بسیج رسانه استان احساس شد تا نقاط قوت و ضعف نیازسنجی شود.

 

 

پایان پیام/

 

کد خبر 471133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha