عراقی که آمریکایی ها می خواهند ...

عراقی که آمریکایی ها می خواهند عراقی است تجزیه شده و ویران که به دست عوامل و دست نشانده های صهیونیستی تحت فرمان آمریکا مانند دیگر دست نشانده های حاکم بر کشورهای عربی اداره شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، تاریخ ایالات متحده آمریکا مانند ذغال سیاه است ،نه جهان و نه به طور خاص ویتنام هرگز کشتارهای وحشت انگیز و سیاست زمین سوخته در آن کشور را فراموش نمی کنند ، نه مردم جهان و نه عراقی ها هرگز جنایات نفرت آمیزی که آمریکا در این کشور مرتکب شده و هنوز هم مرتکب می شود را فراموش نمی کنند.

جنایت های آمریکا در عراق جنایت های انسانی ننگین و شرم آوری هستند که با شرارت انگیزترین سیاست های آمریکا که جهان هرگز مانند آن را به خود ندیده است به انجام رسیده اند.

حتی کودکان عراقی هم فریب حیله های سیاست آمریکا را نمی خورند زیرا برای همه روشن و مبرهن است که طرح خاورمیانه جدید که آمریکایی ها برای ایجاد آن بسیج شده اند چیزی جز یک خاورمیانه آمریکایی نیست که هیچ ثباتی را به خود نخواهد دید و تنها ویژگی های رایج در آن رقابت، اختلاف، تخریب اقتصاد کشورها، ریختن خون مردم و از بین رفتن ارزش های اجتماعی آن خواهد بود.

عراقی که به بسیاری از مردم عراق وعده داده شده چیزی جز یک عراق تجزیه شده، منشعب شده، تخریب شده و عقب افتاده نیست که گروهی از عوامل و خیانتکاران مسئول اداره آن باشند، خیانتکارانی که زندگی مردم عراق را به هر طریق ممکن دچار اختلال کنند.

عراقی که ایالات متحده آمریکا می خواهد عراقی است که توسط گروهی از دست نشانده های صهیونیست که خود را در خدمت آمریکا قرار داده اند اداره شود، دست نشانده هایی که مانند عروسک های خیمه شب بازی حاکم بر کشورهای خلیجی و عربی ،آمریکا را بستایند.

عراق مطلوب آمریکا یک عراق اشغال شده است که استقلال و انسجام و تمامیت خود را از دست داده باشد و گروههای جنایتکار اداره و کنترل آن را بر عهده داشته باشند و خون مردمش بی امان ریخته شود، زمین هایش خشک و بایر باشند و آبش آلوده، مردمش از طبیعی ترین حقوق اولیه زندگی محروم باشند و ترس از یک سرنوشت نامعلوم هر کجا که می روند به دنبال آنها باشد.

مردم عراق خانه و کاشانه خود را به قصد پیدا کردن یک مامن و در جستجوی آزادی بر باد رفته و امنیتی که در نتیجه سیاست های عوامل دست نشانده آمریکا و سرویس های اطلاعاتی سیا و موساد از آن محروم شده اند ترک کرده اند.

گروه القاعده به عنوان دست راست آمریکا در افغانستان به وجود آمد .چه کسی جز آمریکا اجازه ورود القاعده به عراق را داد؟ چه کسی جز آمریکا روح و روان مردم بی گناه عراق را مورد اذیت و آزار قرار داد؟ چه کسی جز آمریکا فرقه گرایی را در عراق دامن زد؟

آمریکا و شیطان دو روی یک سکه هستند و همه عراقی ها به جز عوامل و دست نشانده هایی که از حضور آمریکا در عراق سود می برند آب دهان خود را به روی صورت سیاه و خشن آمریکا می اندازند.

همه عراقی ها به جز آنهایی که فریب شیوه های شیطانی آمریکا برای وورد به عراق به عنوان عوامل سرویس اطلاعاتی آمریکا را خورده اند به شدت از حضور آمریکایی ها در عراق متنفر و عصبانی هستند و به هیچ وجه نمی خواهند که نیروهای آمریکایی بیش از این در عراق بمانند.

عراقی ها از این پس به شیوه ای جدید با آمریکایی ها برخورد خواهند کرد، شیوه ای که لازمه آن توجه و هوشیاری بالای مردم عراق است آمریکا در نهایت در برابر عراق و عراقی ها به زانو درخواهد آمد.

بنابرگزارش اینفورمیشن کلیرنگ هاوس ،خاک عراق و منابع عراق برای مردم عراق است و به همین دلیل مردم در نهایت آمریکا را وادار به ترک این کشور خواهند کرد.

مردم عراق از خداوند کمک می خواهند تا خاک پاک آنها را از وجود ناپاک آمریکایی ها پاک کند.

عوامل دست نشانده ای که بسیار مشتاق خدمتگزاری به آمریکا و موساد بوده اند وارد بدترین شکل خیانتکاری به همنوعان خود شده اند و مجازاتشان این است که عراقی ها آنهارا از زندگی ساقط می کنند تا جهنم در دنیای دیگر نصیبشان شود و هیچ چیزی جز نفرین و دشنام انسانهای پاک در هر کجا که بروند همراه آنان نخواهد بود و این است سرنوشت خیانتکاران.

پایان پیام/
 

کد خبر 48104

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha