مجلس ایران شجاعترین مسند جهان در تروریست خواندن آمریکا

اقدام مجلس شورای اسلامی ایران در معرفی 26 سیاستمدار آمریکایی بعنوان تروریست رسانه های غربی را متحیر کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، رسانه های غربی به ویژه آمریکایی این روزها تحلیل های خود را متمرکز بر دموکراسی به زیر سوال رفته آمریکا کرده اند که مجلس شورای اسلامی ایران با معرفی و تحریم 26 سوال آمریکایی آن را کلید زد.

مجلس شورای اسلامی ایران با معرفی 26 آمریکایی به عنوان عاملان جنایات جنگی و خشونت های غیرانسانی و به طور کامل کشور و دولت آمریکا را که مدعی دموکراسی است به زیر سوال برد.

بدین ترتیب امروز دولت آمریکا که با سردادن شعارهای دموکراسی خواهی در جامعه غرب به کشوری دموکرات مشهور بوده است باید پاسخگوی جنایات ضدبشری خود طی دهه های گذشته باشد.

حمایت آمریکا از تروریسم مبحث جذابی است که رسانه های آمریکایی با دعوت از تحلیلگران سیاسی در حال کنکاش آن هستند.

در میان این 26 نفر نام پل برمر، فرماندار نظامی آمریکا در عراق بعد از سقوط صدامحسین و تامی فرانکس فرمانده نیروهای آمریکایی در زمان حمله به عراق و افغانستان به عنوان مجریان خصمانه ترین برنامه های جنگی آمریکا در خاورمیانه بیش از سایرین توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است.

به خصوص اینکه مجلس شورای اسلامی ایران خواهان بررسی پرونده جنایات این افراد در دادگاههای بین المللی شده است.

مطلبی که برای تحلیلگران قابل توجه است این است که به اظهار مجلس شورای اسلامی ایران این افراد هرگز محاکمه نشدند و همواره دولت آمریکا از آنها دفاع کرده و همین استنباط افکار آمریکایی ها را به دست جنبه دیگری از حقیقت تروریسم طلبی دولت آمریکا متوجه کرد.

توماس جی پیکارد، کاپیتان ویل روگرز سه، دونالد رامسفلد از جمله اسامی دیگری هستند که با استناد به جنایات جنگی اش در طول تاریخ آمریکا هویت اصلی شان برای آمریکایی ها آشکار شد.

گرچه نمونه هایی از جنایات این افراد به طور نامحسوسی در رسانه های آمریکا همواره عنوان شده است اما چینش اسامی آنها در کنار هم به عنوان تروریست در جرات کمتر کشور یا رسانه ای می گنجد.

به گزارش ایراک وار، وجود اسناد معتبر از جنایات این افراد در کشورهایی که در آن این اعمال تروریستی اعمال شده است دلیل محکمی برای تصمیم مجلس شورای اسلامی ایران برای معرفی آنها می باشد.

در مجموع اعلام نام این 26 تروریست نشان می دهد که سیاستمداران آمریکا برخلاف ادعاهایشان بزرگترین متخطیان حقوق بشر هستند که قابلیت حمایت از منافع و حقوق انسانی را در هیچ سطحی دارا نیستند.

اقدام کشور ایران در معرفی 26 تروریست در راس قدرت آمریکا دادگاه های بین المللی را دچار بحرانی جدی کرده است به گونه ای که اینگونه مجامع از هر سو تحت فشار قرار گرفته اند تا پرونده های این افراد را مورد بررسی قرار دهند.

معرفی آمریکا به عنوان دشمن شماره یک صلح جهانی در گام نخست می تواند انتخابات ریاست جمهوری 2012 آمریکا را تحت تاثیر قرار دهد.

در حالیکه سیاستمداران آمریکا در تلاش برای کسب اعتبار و گذشته مثبت سیاسی هستند افشاگری ها از هر سو پرونده کاری آنها از انواع ابهام و اعمال غیرانسانی آشکار می کند.

پایان پیام/
 

کد خبر 50734

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha