تبیین زندگانی ائمه معصومین در جامعه راهی برای گرایش به فرهنگ دینی است

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی گفت: تبیین زندگی ائمه معصومین(ع) در جامعه اسلامی به ویژه نسل جوان راهی برای گرایش هر چه بیشتر افراد به فرهنگ دینی است.

محمد علی صالحی، مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی، با تاکید بر گسترش فرهنگ دینی و آشنایی افراد جامعه با این فرهنگ به خبرنگار شبستان گفت: نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی باید هر چه بیشتر با زندگی و سیره ائمه اطهار(ع) و بزرگان دین آشنا شوند.

 

وی با اشاره به توطئه های فرهنگی دشمنان، افزود: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در صدد به انحراف کشاندن نسل جوان جامعه اسلامی و خدشه دار کردن دین مبین اسلام هستند که مسئولان فرهنگی همچنین آحاد ملت باید با آگاهی و هوشیاری خود این توطئه ها را خنثی کنند.

 

مسئول شواری سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی در ادامه از برگزاری مسابقه کتابخوانی زندگی حضرت امام باقر(ع) در این استان خبر داد و گفت: این مسابقات با همکاری دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و بنیاد غدیر استان مرکزی برگزار می شود.

 

صالحی هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی هر چه بیشتر قشرهای مختلف مردم به ویژه نسل جوان با زندگانی و شخصیت حضرت امام محمد باقر(ع) و همچنین توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند برای دریافت کتاب به دفاتر بنیاد غدیر استان در اراک و شهرستان‌ها مراجعه کنند، افزود: کتاب زندگی امام باقر(ع) در این مراکز با 60 درصد تخفیف عرضه می شود.


مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند پس از دریافت و مطالعه کتاب به سوالات مربوطه پاسخ داده و پاسخنامه های خود را تا 22 مهر سال جاری به دفاتر بنیاد غدیر یا ستادهای برگزاری نماز جمعه ارسال کنند.

 

صالحی ادامه داد: هدایای نفرات برتر این مسابقه در مراسم نماز جمعه روز 13 آبان سال جاری توسط امامان جمعه و با حضور مسئولان استانی وشهرستانی اهدا می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 48133

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha