اقامه نماز عید سعید فطر در 24 نقطه استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی از اقامه نماز عید سعید فطر در 24 نقطه استان مرکزی خبر داد.

حجت الاسلام محمد حاجی پور، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: نماز عید سعید فطر امسال نیز همچون سنوات گذشته با حضور گسترده مردم مومن و ولایتمدار استان مرکزی در 24 نقطه استان مرکزی برگزار می شود.


وی با اشاره به اینکه مصلاها و مساجد جامعه این استان میزبان نمازگزاران عید سعید فطر هستند، افزود: مردم از ساعت اولیه صبح در مصلاها و مساجد جامعه شهر خود حاضر شده و پس از خطبه های نماز توسط امام جمعه شهرستان خود به اقامه نماز عید بندگی می ایستند.


این مقام اضافه کرد: در شهر اراک نیز، نماز عید سعید فطر، در مصلای بیت المقدس این شهر به امامت آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در ساعت 7:30 صبح روز عید اقامه می شود.


حجت الاسلام حاجی پور، اضافه کرد: در روز عید فطر مسلمانان در اجتماعی بزرگ گرد هم می آیند و با تبریک و شاد باش به یکدیر به اقامه نماز عید فطر و شکرو سپاس به درگاه حق می پردازند.


وی ادامه داد: حضور در نماز عید سعید فطر نشان از وحدت و همدلی مسلمانان است که این وحدت و همدلی خواری بر چشم دشمنان است.

 

اعزام تیم های استهلال به ارتفاعات استان

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی و مسئول ستاد استهلال همچنین از اعزام دو تیم برای رویت هلال ماه خبر داد و گفت: این دو تیم از امروز همزمان با بیست و نهم ماه مبارک رمضان به امکانات و تجهیزات مجهز برای رویت هلال ماه شوال به ارتفاعات استان اعزام شدند.


وی افزود: تیم های رصدی بعد از رویت هلال ماه سریعا این امر را بر اساس مستندات علمی به این ستاد اعلام می کند و ما نیز آن را به دفتر رهبر اعلام خواهیم کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 389344

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha