نخبگان و فرهیختگان مهمترین مجاری ارتباطی و اطلاعاتی با بخش های مختلف هستند

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد با اشاره به اهمیت توجه به قشر نخبه و فرهیخته در جامعه گفت: نخبگان و فرهیختگان مهمترین مجاری ارتباطی و اطلاعاتی با بخش های مختلف هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد عصر روز گذشته ( 7 شهریور) در نشست هم اندیشی نخبگان با دبیر هیات دولت در استانداری یزد گفت: ما امیدواریم بتوانیم از طریق نخبگان با بخش های مختلف به منظور ارتقای جامعه در ارتباط باشیم زیرا بهترین مجاری ارتباطی و اطلاعاتی همین نخبگان هستند.

وی ضمن گرامیداشت هفته دولت و با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید افزود: مهار و کنترل تورم یکی از مهمترین فعالیت های دولت تدبیر و امید بود که تورم 40 درصد را در مدت دو سال به 15 درصد رساند و با توجه به قیمت نزولی درآمدهای نفتی و با وجود بدهی های دولت قبلی، این دولت توانست حدود قابل توجهی از بدهی های قبلی را پرداخت کند و تورم را نحوی به پیش ببرد که با ثبات اقتصادی همراه شویم.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: طرح تحول سلامت نیز از دیگر برنامه های مهم در دولت بود که شاهد اقدام بسیار ارزشمندی در زمینه درمان بودیم که هزینه های دریافتی مردم را از 37 درصد به  4 و نیم  درصد کاهش داد و دسترسی بیماران به دارو آسان کرد.

میرمحمدی تصریح کرد: مذاکرات هسته ای از اقدام مهم دیگر دولت تدبیر و امید بود که تمام دولت ها شهادت می دهد  که چگونه تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی توانست در مقابل چند کشور جهان پیروز باشد و مقداری از حقوق ملت را از دست ندهد و با توجه به خطوط قرمز مد نظر نظام و مقام معظم رهبری کوچکترین سطح پایین نیاید و قدرتمند مذاکره کند و در سطح هفت کشور قدرت جهانی قرار گیرد و ان را در عرصه مبارزات نشان دهد.

وی ادامه داد: ما به عنوان نامی تلقی می شویم که در مقابل داعش می ایستد و اسلام هراسی را از خود دور کرده است و این باور نیز از مردم جهان گرفته شده است و از آن به عنوان کشوری صلح دوست یاد می شود.

استاندار یزد گفت: رهبری ایران امروز به عنوان یک رهبر هوشمند و فرزانه در دنیا می شناسند که تدبیر کرده و با به کار گیری نیروهای مختلف در عرصه هایم ختلف پیرو شود و امیدواریم در همه عرصه ها شاهد پیروزی بیش از پیش دولت تدبیر وامید باشیم.

میرمحمدی تصریح کرد: ما باور داریم که دولت تدبیر و امید بدون حمایت مردم پیروز نمی شود و پیروزهای خود را مرهون حمایت های مردم می داند.

کد خبر 482599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha