کانون های مساجد فعال فارس در اوقات فراغت مورد حمایت ویژه قرار می گیرند

خبرگزاری شبستان: معاون مالی و اداری دبیرخانه کانون های مساجد فارس با بیان اینکه کانون های مساجد فعال در اوقات فراغت مورد حمایت ویژه قرار می گیرند، گفت: طرح «آسمانی ها» با همت بیش از یک هزار و ۲۰۰ کانون و پایگاه اوقات فراغت مساجد در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از نی ریز، رضا باقری، معاون مالی و اداری دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس شب گذشته (۱۱شهریور)‌ در نشست هم اندیشی این دبیرخانه با روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های شرق استان فارس گفت: باید برنامه های سال جاری مورد بررسی قرار گیرند تا اهداف و مسیری که در پیش گرفته شده است، روشنگر راه کانون های مساجد استان فارس باشد.

 

وی ادامه داد: تبیین اهداف، برنامه ها و انعقاد تفاهم نامه بین دبیرخانه و تمامی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ها از موضوعات محوری سال 94 است که باید به آن توجه جدی شود.

 

باقری تصریح کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجدی که در طرح اوقات فراغت تابستان امسال، بیشترین فعالیت را داشته باشند، از حمایت ویژه دبیرخانه کانون های مساجد فارس برخوردار خواهند شد و لازم است که پس از برگزاری مراسم اختتامیه گزارش های مصور را به این دبیرخانه ارسال کنند.

 

وی با بیان اینکه کانون های مساجد فعال در اوقات فراغت مورد حمایت ویژه قرار می گیرند، گفت: بیش از یک هزار و 200 کانون و پایگاه اوقات فراغت برنامه های طرح «آسمانی ها» را در تابستان اجرا می کنند.

 

معاون مالی و اداری دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس ضمن تاکید بر برگزاری مستمر چنین نشست هایی جهت بررسی مشکلات و شناسایی آسیب های فرهنگی اجتماعی موجود در منطقه، به ارائه راهکار های لازم جهت برقراری تعامل بیشتر با ارشاد شهرستان ها پرداخت.

 

خاطرنشان می شود؛ این نشست با حضور مصطفی دهقانی، کارشناس فرهنگی و هنری و دبیر ستاد اوقات فراغت و محسن بیات کارشناس امور عمومی دبیرخانه کانون های مساجد فارس و با همکاری ادارات  فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های سروستان، نی ریز و استهبان که در شرق استان فارس قرار دارند، برگزار شد و با بازدید از کانون های فرهنگی و هنری علی بن ابی طالب (علیه السلام) و شهدای شهرک وزیره در شهرستان نی ریز همراه بود.

 

 

کد خبر 483702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha