نشست توجیهی اردوی اندیشه‌های آسمانی خواهران فعال کانون‌های مساجد استان یزد برگزار شد

خبرگزاری شبستان: نشست توجیهی اردوی اندیشه‌های آسمانی ویژه خواهران فعال کانون‌های مساجد استان یزد در محل اداره ارشاد اسلامی یزد برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست توجیهی اردوی اندیشه‌های آسمانی ویژه خواهران فعال کانون‌های مساجد استان یزد (امروز ۱۷ شهریور) در محل اداره ارشاد اسلامی یزد برگزار شد. 

شیما عزیزی، مسئول واحد خواهران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد در این نشست گفت: تعداد یکصد و پنج نفر از خواهران فعال در کانون‌های مساجد استان یزد و رابطین منطقه‌ای مساجد به منظور حضور در اردوی آموزشی فرهنگی اندیشه‌های آسمانی مصاحبه شدند که از بین آن‌ها ۳۵ نفر انتخاب شده و به این اردو اعزام می‌شوند. 

وی افزود: زمان برگزاری این اردو از ۱۹ شهریور به مدت چهار روز در مشهد مقدس برگزار می‌شود. 

مسئول واحد خواهران کانون‌های مساجد استان یزد خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره ارائه الگو و فرانمای فرد تراز در زمینه اقتدار فرهنگی است که مخاطب از لحاظ فرهنگی اثرگذار و مدافع در تهاجم فرهنگی و در مسیر احیای مسجد تراز اسلامی گام بردارد. 

عزیزی با اشاره به محور‌ها و راهبردهای تداوم دوره اندیشه‌های آسمانی بیان کرد: جبهه‌شناسی، تمدن سازی و مولفه‌های مسجد تراز اسلامی حرکت در جهت انقلابی بودن، باید‌ها و الزامات فعالیت فرهنگی و معرفی الگو و کادر سازی مهم‌ترین راهبردهای این دوره است. 

لازم به ذکر است در پایان این مراسم ضمن سازماندهی اعضای جهت انجام فعالیت‌های فرهنگی و نمایشگاهی اندیشه‌های آسمانی درباره موضوعات خانواده، جمعیت، کارآفرینی، اقتصاد مقاومتی، امر به معرو ونهی از منکر، بصیرت افزایی، نماز و عفاف و حجاب بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 484883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha