یکی از نشانه های عید بزرگ قربان در خصوص بازگرداندن امانت به خدا بدون خیانت به آنها است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به پیام های عید قربان گفت: یکی از نشانه های عید بزرگ قربان در خصوص بازگرداندن امانت به خدا بدون خیانت به آنها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزد امروز ( 2 مهر) در خطبه های نماز عید قربان یزد گفت: عید قربان، عید مبارزه با نفس و شهامت و فداکاری است.

وی افزود: یکی از نشانه های عید بزرگ قربان در خصوص بازگرداندن امانت به خداست که امانت‌هایی که خداوند به ما داده، را نباید در آن خیانت کنیم، انسان باید مراقب باشد که به عقل، فکر، سلامتی، فرزندان، امانت اشخاص، امانت بیت‌المال و دیگر امانات خیانت نکند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: انسان دارای هدف بسیار والا و ارزشمند است و خداوند نیز برای ما هدفی که کمال انسانی و رسیدن به قرب الهی است را ترسیم کرده است.

آیت الله ناصری خاطرنشان کرد: خداوند به ما راه و نوع حرکت را نشان داده است، پیام مقام معظم رهبری به حجاج هم همین بود که مسلمانان باید بیدار و آگاه باشند و با شناختن دشمن، وظیفه خود را در این دنیا به خوبی انجام دهند.

وی ادامه داد: مشکلاتی که امروز مسلمانان با آن مواجه هستند این است که پیروی از ولایت فقیه نداشتند و رهبری را اشتباه انتخاب کردند اما ملت ایران پس از انقلاب راه درست را پیش گرفت و روز به روز به پیشرفت در زمینه‌های مختلف دست پیدا می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: ما باید مسیر حق و ولایت را پیش برویم و در راهی که خداوند به وسیله عقل به ما داده، روی پای خودمان بایستیم و زمینه ییشرفت خود را فراهم کنیم.

کد خبر 488535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha