کاروان آزادی آسیایی کمک به غزه وارد استان زنجان می شود

استان ها: مدیرسازمان جوانان استان زنجان گفت: همزمان با شب تاسوعای حسینی کاروان آزادی آسیایی کمک به غزه وارد استان زنجان می شود.

 کمال‌الدین خداداده، مدیر سازمان ملی جوانان استان زنجان، با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان  گفت: کاروان آزادی آسیایی با حضور سازمان‌های مردم نهاد از سوی 15 کشور آسیایی ظهر فردا در زنجان حضور می‌یابد.


مدیر سازمان جوانان استان زنجان تصریح کرد: این کاروان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای بازدید از مراسم تاسوعای حسینی و دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان وارد زنجان شده و در مراسم این روز حضور می‌یابد.


وی خاطرنشان کرد: باید از فرصت پیش‌آمده حضور 150 مهمان خارجی و بیش از 22 خبرنگار خارجی در راستای آشنایی مردم با این کاروان و آشنایی مهمانان خارجی با مراسم عزاداری زنجان استفاده کنیم و ظرفیت‌های دینی و مذهبی استان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی نشان داده شود.


مدیر سازمان جوانان استان زنجان یادآور شد: باید بسته‌های فرهنگی مناسبی برای کاروان آزدای در نظر گرفته شود و این بسته‌ها را به عنوان یادگاری مهم و تاثیر گذاری به این گروه ارائه کنیم.


خداداده با بیان اینکه این کاروان متشکل از 15 کشور و در قالب 122 تشکل مردم نهاد و فعالان عرصه صلح جهانی است، افزود: حرکت کاروان آزادی آسیایی از کشور هند آغاز شده و با وجود اینکه زنجان از استان‌های محل گذر این کاروان محسوب نمی‌شد، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده شب تاسوعای حسینی در زنجان حضور می یابند.


پایان پیام/

کد خبر 4901

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha