اسلام هراسی در قالب شخصیت های والت دیسنی !

سرمایه دار مشهور مخابرات مصر با استفاده از جناح اسلام ستیزی شبکه اجتماعی توئیتر عکسی محجبه از شخصیت کارتونی مشهور میکی موس را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نقیب سئوریس، سرمایه دار مشهور مخابرات مصر با هدف تمسخر اسلام عکسی از میکی موس را با حجاب اسلامی و دیگری را با صورتی مردانه در صفحه توئیتر منتشر کرد.
این سرمایه دار مسیحی مصری که در راس یکی از کمپ های ثروتمند مخابراتی این کشور است با استفاده از موقعیت اسلام ستیزانه سایت توئیتر این عکس ها را در قلب مقاله ای با عنوان میکی موس بعد از گرویدن به اسلام به روی اینترنت برد.
این حرکت ضد اسلامی از هفته های گذشته های با کمک گرفتن از شخصیت های مشهور والت دیسنی آغاز شده که در آن فتنه گران مصری در داخل و خارج می کوشند انقلاب اسلامی این کشور را به سخره گرفته و آن را به زیر سئوال برند.
در این راستا بسیاری از وکلای احزاب اسلامی مصر به اتفاق شکواییه ای را علیه او تنظیم و تسلیم دادگاه کردند.
به دنبال شکایت های مردمی، نقیب سئوریس که به گونه ای با تزلزل جایگاه اجتماعی خود در مصر روبرو شد با حذف این تصویر از مردم عذر خواهی کرد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، انقلاب مصر چهره زشت و ضد اسلامی بسیاری از سردمداران و سیاستمداران و سرمایه دارانی را آشکار کرد که بعد از این انقلاب به روش های مختلف سعی بر تخریب اسلام دارند.


 


 

کد خبر 49042

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha