پیکر شهید حاج حسن دانش وارد یزد شد/ اعلام زمان تشییع پیکر قاری بین المللی

خبرگزاری شبستان: پیکر شهید حاج حسن دانش، قاری بین المللی کشورمان صبح امروز وارد یزد شد و عصر امروز نیز به خاک سپرده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، صبح امروز(13 مهر) فرودگاه یزد میزبان پیکر مطهر شهیدان حاج حسن دانش و مهدی درستکار با حضور خانواده های این شهدا و مسئولین استانی یزد بود.

حسن دانش که وضعیتی نامعلوم از بروز فاجعه منا تا ۱۰ روز پس از آن داشت، پست تلاش‌های بسیار شناسایی شد و خبر درگذشت وی پس از روزها انتظار خانواده به ویژه دو دختر خردسالش، تایید شد.

براساس این گزارش مراسم تشییع پیکر شهید حاج حسن دانش عصر امروز از میدان امیرچخماق یزد تا امامزاده جعفر (علیه السلام) یزد برگزار می شود و در این امامزاده به خاک سپرده می شود.

لازم به ذکر است، سه نفر از حجاج یزدی در حادثه منا جانباختند که روز گذشته (12 مهر) یکی از انها در یزد به خاک سپرده شد و دو نفر دیگر نیز امروز به منظور خاک سپاری به یزد منتقل شدند.

کد خبر 491326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امين مميزى IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
    0 0
    با درود به روان پاك تمام قربانيان منا. عظمت وپاكى شهيد حسن دانش آنچنان بنده را جذب كرده كه حقيقتا حال عجيبى دارم.در اين حقيقت سر بزرگى نهفته است.صبح تا شب مانوس قران باشى قارى جهانى شوى ودر منا جان به جان آفرين تسليم كنى.خيلى دلم عجيبه.نمى دانم .