نشست اعضای دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با امام جمعه یزد برگزار شد

خبرگزاری شبستان: نشست اعضای دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با امام جمعه یزد به منظور برنامه ریزی ۱۹ مهر، سالروز تجدید بیعت کانون های مساجد با ولایت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به منظور برنامه ریزی برنامه های 19 مهر، سالروز تجدید بیعت کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد اعضای دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد امروز (14 مهر) با آیت الله ناصری، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد دیدار کردند.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد در این نشست با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سال 91 در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد و فعالیت های این بخش گفت: ما امیدواریم بتوانیم با فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در راستای مسجد تراز اسلامی بتوانیم بیانات مقام معظم رهبری را تحقق بخشیم.

وی افزود: استان یزد بیش از 721 کانون فرهنگی هنری در مساجد سطح استان دارد که در راستای فعالیت های فرهنگی در مساجد تلاش می کنند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد با اشاره به اهمیت وحدت بین بخش های مختلف در مساجد گفت: به منظور وحدت و حل اختلافات موجود در مساجد بین بخش های مختلف، کانون های فرهنگی هنری مساجد اقدام به ایجاد میثاق نامه ای در راستای وحدت بین کانون های فرهنگی هنری مساجد، بسیج مساجد و امامان جماعت مساجد کرده است.

رستگاری خاطرنشان کرد: این میثاق نامه گام اساسی برای اقدام هماهنگ و فعالیت های با محتوای فرهنگی و در راستای نیازهای مساجد است که می تواند با همکاری و هماهنگی بخش های مختلف در مساجد انجام شود.

وی همچنین با اشاره به اهمیت حضور خیرین در بخش های فرهنگی در مساجد و جامعه گفت: یکی از اقدامات مهم و موثر در مساجد جذب خیرین در زمینه فعالیت های فرهنگی است که ما امیدواریم بتوانیم خیرین را جذب و از ظرفیت های آنها در راستای مسجد تراز اسلامی گام برداریم.

کد خبر 491692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha