حضور جوانان در مساجد امری مهم در مساجد است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت حضور جوانان در مساجد گفت: حضور جوانان در مساجد امری ضروری برای جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد امروز(14 مهر) در نشست 19 مهر سالروز تجدید بیعت کانون های مساجد با ولایت با حضور اعضای دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد گفت: کارهای فرهنگی به حدی گسترده است که هرچه در این راه هزینه شود باز هم کم  است.

وی افزود: ما همیشه تاکید داشتیم که مساجد تازه تاسیس برای درآمد خود آنها نیز فکری شود و در صورتی که موقوفات آن انجام شود بسیاری از هزینه های را پوشش می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: مساجد باید به دنبال موقوفاتی بروند که درامد داشته باشد و در وقف نامه آن نیز قید شود که هزینه های فرهنگی نیز از این درآمدها صورت گیرد.

آیت الله ناصری تصریح کرد: هرگز نباید بگوییم که دیر شده است و از هم اکنون باید کار خود را شروع کنیم و در راستای مسجد تراز اسلامی گام برداریم.

وی ادامه داد: ما باید در مساجد جوانان را به خوبی جذب کنیم و با احترام به بزرگترها در راستای حضور جوانان نیز گام های اساسی برداریم تا جایی که هیات امنای مساجد نیز جوانان نیز حضور داشته باشند.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: در کانون مساجد باید سعی بر جذب جوانان داشته باشیم و با کمک روحانی و بسیج و هیات های مذهبی این جذب ها را داشته باشیم و فعالیت فرهنگی انجام دهیم.

کد خبر 491747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha