از برگزاری گردهمایی میثاق با اباعبدالله (ع) تا برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه، ویژه برنامه های مختلف هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان کرمانشاه را تشریح کرد.

به گزارشخبرگزاری شبستان از کرمانشاه، سردار علی اکبر کرمی جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه ظهر امروز(14 مهر) در جلسه شورای هماهنگی امر به معروف و نهی از منکر استان، اظهار کرد: برنامه های هفته احیاء از تاریخ 23 الی 29 مهرماه در استان برگزار می شود.

 

وی، با اشاره به بومی سازی شدن برنامه های هفته احیاء در استان کرمانشاه، ابراز کرد: از اصحاب رسانه در زمینه تبلیغات و اطلاع رسانی انتظار می رود که نقش بسزایی داشته باشند.

 

این مقام مسئول، تصریح کرد: نخستین روز هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر «جامعه بدون منکر» است که برنامه هایی در این زمینه در سطح استان اجرا می شود.

 

به گفته سردار کرمی، در دومین روز هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر که با روز جمعه مصادف شده علاوه بر ایراد سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، گردهمایی میثاق با ابا عبدالله(علیه السلام) در استان برگزار خواهد شد.

 

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه، اضافه کرد: تجمع بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر نیز در سومین روز از این هفته با سخنرانی آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برپا خواهد شد.

 

وی، با بیان اینکه مراسم تجلیل از رسانه های برتر حوزه امر به معروف و نهی از منکر نیز در چهارمین روز این هفته برگزار خواهد شد، اذعان داشت: در این روز همچنین یادواره حضرت قاسم(علیه السلام) در تمام مدارس پسرانه استان برگزار می شود.

 

به گفته کرمی، برپایی گردهمایی اعضای کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همایش سازمان های نظامی و قضایی از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای پنجمین روز این هفته به شمار می رود.

 

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه، یادآور شد: سال گذشته همایش طرح «یادآوران» با هدف تجلیل از فعال این حوزه با کمک آموزش و پرورش برگزار شد، اما امسال به دلیل نبود اعتبار این همایش برگزار نمی شود.

 

وی بیان کرد: در آخرین روز این هفته نیز یادواره حضرت رقیه(علیه السلام)، نمایشگاه عفاف و حجاب و نشست بانوان با موضوع سلامت محیط خانواده برپا خواهد شد.

 

کد خبر 491764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha