فعالیت های رو به جلویی در حوزه فرهنگ و هنر در استانها در حال انجام است

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مدیریت و منابع  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مشکلات پیش رو در جامعه فرهنگی و ادارت ارشاد اسلامی استان ها گفت: فعالیت های رو به جلویی در حوزه فرهنگ و هنر در استان ها در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره ارشاد استان یزد، در نشست امروز (۱۹ مهر) با حضور علی اصغر کاراندیش، معاون توسعه مدیریت و منابع  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،مسائل و مشکلات کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بررسی شد.

علی اصغر کاراندیش،معاون توسعه مدیریت و منابع  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست با اشاره به اینکه به دلایل مختلفی که از گذشته پابرجا مانده در حوزه امکانات و تجهیزات مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مظلوم واقع شده است، گفت: تمام سعی مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت تدبیر و امید ،حل مسائل و مشکلاتی است که پابرجا مانده است.

وی ادامه داد: دولت یازدهم در مقطعی بر سرکار آمد که در تحریم شدید اقتصادی و کمبود اعتبارات به سر می برد و در این راستا نیز با همه مسائل و مشکلاتی که از گذشته روی دوش دولت سنگینی می کرد سعی کردیم در بهبود شرایط موثر باشیم.

کاراندیش ابراز امیدواری کرد، با مساعد شدن شرایط مناسب کشور در حوزه اقتصاد،بخشی از مشکلاتی که اصحاب فرهنگ و هنر را آزرده خاطر کرده است حل و فصل شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با بیان اینکه در گذشته تمام بودجه ها و فعالیت ها در تهران متمرکز بود از سیاست جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است که باید اعتبارات بیشتری به سمت استان ها سرازیر شود، زیرا فعالیت های رو به جلویی در حوزه فرهنگ و هنر در استان ها انجام می شود.

وی همچنین به برخی از تفویض اختیارات صورت گرفته به مجموعه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها اشاره کرد و گفت:استانها با اختیاراتی که به انها داده شده است درتصمیم گیری ها با فضای آزادانه تری می توانند فعالیت کنند.

کاراندیش در پایان از استان یزد بعنوان یک استان فرهنگی یاد کرد و افزود:خوشبختانه در این استان با همت و تلاشی که وجود داشته است فعالیت های فرهنگی و هنری در خور شایسته ای انجام شده است.

 

 

کد خبر 492815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha