اولین همایش ملی بزرگداشت مهدی اخوان ثالث در یزد برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیر کل ارشاد استان یزد گفت: اولین همایش ملی بزرگداشت مهدی اخوان ثالث به مدت دو روز در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، علی غیاثی، مدیر اداره ارشاد استان یزد امروز (۱۳ مهر) در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت حجاج در حادثه منا  و قاری بین المللی کشورمان، حاج حسن دانش گفت: حاج حسن دانش، قاری بین المللی استان یزد به عنوان سرمایه بزرگی برای کشور و به خصوص استان یزد مطرح شده بود.

مدیر کل اداره ارشاد استان یزد خاطرنشان کرد: محل تولد اخوان ثالث مشهد است که در این راستا ما نیز از مسئولین در مشهد درخواست داشتیم که در دو استان این همایش به صورت همزمان برگزار شود اما با توجه به مشکلات امکان برگزاری این دو همایش به صورت همزمان امکان پذیر نبود و قرار شد که این همایش در زمان دیگری در شهر مشهد برگزار شود.

وی با اشاره به برگزاری اولین همایش ملی بزرگداشت مهدی اخوان ثالث در یزد افزود: با توجه به اینکه پیشینه پدری مهدی اخوان ثالث در فهرج یزد است و همچنین درخواست اهالی فهرج یزد و علما و مسئولین استان یزد اولین همایش ملی نکوداشت مقام مهدی اخوان ثالث در یزد برگزار می شود.

مدیر کل اداره ارشاد استان یزد گفت: در این همایش دانشگاه یزد، اداره ارشاد استان یزد، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، دهیاری فهرج برگزار همکاری می کنند.

غیاثی تصریح کرد: دانشگاه یزد بازوی علمی همایش و  جز دستگاه های اصلی مشارکت کننده است که با استفاده از اساتید و اعضای هیات علمی این دانشگاه در تلاشیم تا این همایش به صورت علمی و با بازدهی انجام شود.

وی در پایان بیان کرد: این همایش به مدت دو روز در دانشگاه یزد، سالن شهید عباسپور برق منطقه ای و فهرج برگزار می شود.

کد خبر 491397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha