مهمترین رسالت مبلغ شامل رساندن پیام الهی به مردم جامعه و تبیین آن است

خبرگزاری شبستان: معاون پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت کار مبلغان گفت: مهمترین رسالت مبلغ شامل رساندن پیام الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام علی کارگر، معاون پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد امروز(20 مهر) در گردهمایی طلایه داران هدایت در مسجد روضه محمدیه استان یزد گفت: حادثه امسال در منا توسط حاکمان  بی لیاقت آل سعود باعث شد که تعداد زیادی از زائران بیت الله الحرام جان خود را از دست دهند که این بی لیاقتی آل سعود را نمایان کرد و امیدواریم کشورهای اسلامی متحد شده و در جهت کشف حقیقت کمیته ای تشکیل داده و مسببین را به سزای اعمال خود برسانند.

وی افزود: مهمترین رسالت مبلغ شامل رساندن پیام الهی است که بایستی در جهت آن گام بردارند و در بستر محرم و صفر بتوانند خوب استفاده کرده و پیام الهی را به جامعه مخاطب خود داشته باشند.

معاون فرهنگی پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: دستگاه های متعدد از ظرفیت روحانیت استفاده می کنند زیرا مردم به زبان روحانیت و خطابه آنها اعتماد دارند.

حجت الاسلام کارگر تصریح کرد: روحانیت در جامعه از جایگاهی برخوردار است  که این جایگاه را باید حفظ کرد و در جهت تداوم آن گام برداشت.

وی افزود: کمیته ای در سازمان تبلیغات به دستور امام جمعه یزد به نام کمیته رسیدگی به امور مساجد تشکیل شد که دستگاه های مربوطه در آن عضو هستند که امیدواریم در راستای رفع مشکلات مساجد گام برداشته شود.

کد خبر 493193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha