هرگز اجازه نمی دهیم مراسم ۱۳ آبان سیاسی شود

خبرگزاری شبستان: قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: هرگز نباید اجازه داد برگزاری مراسم ۱۳ آبان سیاسی شود و به دست احزاب سیاسی بی افتد چرا که موضوع ۱۳ آبان مربوط به مردم است و امیدواریم این مسیر را که مسیر حضرت امام (ره) را از دست ندهیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری شبستان، جلسه ای کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان با حضور دکتر آب خضر، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، کاشانی پور، رییس ستاد برگزاری مراسم 13 آبان و جمعی از اصحاب رسانه، امروز عصر در سالن جلسات این شورا برگزار شد.

دکتر آب خضر در خصوص برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان گفت: برگزاری مراسم 13 آبان از منویات مقام رهبری می باشد و یکی از مهمترین روزهای انقلاب اسلامی به شمار می رود و ما باید این فرصت را غنیمت بشماریم و یاد و خاطره این روز را زنده نگه داریم چرا که سیزده آبان روز مبارزه مردم با استکبار است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان داشت: در سالهای گذشته شرایط به گونه ای بوده است که عده ای از افراد فکر می کنند می توانند برگزاری این مراسم را کم رنگ و یا به فراموشی بسپارند اما همانطور که حضرت آقا تاکید کرده اند این روز از حساسیت خاصی برخوردار است و باید با جدیدت تمام مراسم 13 آبان را گرامی داشت.

وی اضافه کرد: هرگز نباید اجازه داد برگزاری مراسم 13 آبان سیاسی شود و به دست احزاب سیاسی بی افتد چرا که موضوع 13 آبان مربوط به مردم است و امیدواریم این مسیر را که مسیر حضرت امام (ره) را از دست ندهیم.

در ادامه این جلسه حسین کاشانی پور رییس برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان گفت: 13 آبان به عنوان یکی مهمترین روزهای در تقویم ملت بزرگ ایران که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است نامگذاری شده و بهترین فرصت برای اعلام پویایی، نشاط و آمادگی ملت بیدار در راه مبارزه با استکبار است.

کاشانی پور اضافه کرد: ملت بزرگ ایران با عزمی راسخ و بصیرتی سیاسی و دینی 13 آبان 1394 را به روز درس آموز برای استکبار جهانی و راس آن آمریکای مستکبر تبدیل خواهند کرد و با توجه به سیاه تر شدن کارنامه ننگین آمریکا در دشمنی با ملت ایران و مظلومان جهان "شعار مرگ بر آمریکا" در کشور از گذشته زنده تر و پویا تر خواهد بود.

وی در خصوص اهداف برگزاری این مراسم بیان کرد: از مهمترین اهداف این مراسم ساماندهی و برنامه ریزی برگزاری مراسم، اقدامات فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای در روز مبارزه با استکبار جهانی و ارتقاء آگاهی و شناخت در بین مردم به ویژه جوانان ایران و جهان اسلام نسبت به سیاست ها و خیانت های آمریکا در ایران، منطقه خلیج فارس و در کل جهان به ویژه کشورهای اسلامی می باشد.

کد خبر 493312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha