کمک شهرداری به مدارس هیئت امنایی با مصوبه شورا

خبرگزاری شبستان:عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کمک شهرداری تهران به مدارس هیئت امنایی به مصوبه شورا نیاز دارد، اظهار داشت: پرداخت این هزینه‌ها باید ساماندهی شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، مجتبی شاکری، عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در یکصد و نود و چهارمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به بازدید از محله هرندی اظهار داشت: کارهای خوبی در این محله انجام شده است.

 

وی ادامه داد: طبق توصیف وضعیت محله هرندی که نشاندهنده آن است که چه کارهایی در آنجا انجام شده متاسفانه هنوز وضعیت این محله غمناک است.

 

شاکری تصریح کرد: شهرداری تهران با همکاری شورای شهر کارهایی برای تغییر رفتار در این محله طراحی کرده است که نخستین تجربه ای است که برای علاج ناهنجاری های اجتماعی در این منطقه به کار می گیریم.

 

وی با اشاره به مصوبه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در خصوص مدارس هیئت امنایی یادآور شد: در قالب این مصوبه شهرداری تهران بودجه هایی را در اختیار مدارس هیئت امنایی قرار می دهد.

 

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر با بیان اینکه پرداخت این هزینه ها از سوی شهرداری باید مصوبه شورا را داشته باشد، تصریح کرد: میزان و نحوه پرداخت این هزینه ها باید ساماندهی شود.

 

در ادامه جلسه علنی شورای شهر، اقبال شاکری، رییس کمیسیون عمران شورا با اشاره به احداث شهر جدید خوارزمی در جنوب شرق تهران خبر داد و گفت: این پروژه از سوی وزارت راه و شهرسازی انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه طرح احداث شهر جدید خوارزمی در مرحله جذب سرمایه گذاران و کارهای مطالعاتی است، خاطرنشان کرد: شورا و شهرداری تهران و کمیسیون شورا باید به این موضوع ورود پیدا کنند.

 

شاکری با بیان اینکه بارگذاری جدید در تهران با توجه به کمبود منابع آبی مشکلات زیادی ایجاد می کند، پیشنهاد داد این کارها با دقت بیشتری انجام شود و نباید بارگذاری جدیدی به تهران اضافه کنیم.

 

رییس کمیته شورای اسلامی شهر تهران به جلسه تعدادی از اعضای شورای شهر با استاندار تهران و فرمانداران اشاره کرد و افزود: در این جلسه مسایل مربوط به موضوعات شهری مطرح شد.

 

شاکری همچنین با اشاره به پیش رو بودن ایام عزاداری سالار شهیدان خاطرنشان کرد: از شهرداری تهران تقاضا داریم در کنار کمک برای ایمنی هیئت های عزاداری حمایت های لازم را در هنگام تردد در سطح شهر از این هیئت ها انجام دهند.

 

 

کد خبر 493514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha