گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه برای تحقق اهداف متعالی کشور ضروری است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بابیان اینکه تحقق اهداف متعالی کشور نیازمند گسترش فرهنگ قرآن است گفت: به برکت انقلاب اسلامی قرآن کریم از مظلومیت خارج شد اما برای رسیدن به آنچه شایسته قرآن کریم است هنوز فاصله بسیاری داریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری امروز (23 مهر) در دهمین دوره مسابقات قرآنی «مدها متان» که در سالن غدیر این اداره کل برگزار شد، با قدردانی از مسئولین برگزاری این مسابقات افزود: مسابقات قرآنی باید زمینه ساز حضور همه اقشار جامعه در فعالیت های مذهبی باشد.

 

وی با اعلام آمادگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای جذب ایده های نو در این راستا تأکید کرد: آثار بسیاری از هنرمندان و شاعران برگرفته از معارف والای قرآنی است که این خود گوشه ای از اعجاز الهی کتاب آسمانی ما است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: در مقابل هجمه های سنگین دشمنان علیه اسلام باید کارهای فرهنگی اساسی و بزرگی با بهره گیری از معارف والای قرآن کریم در دستور کار قرار بگیرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنانش ابراز امیدواری کرد همه فعالان قرآنی در مسیر اصلاح فرهنگ های معارض و توطئه های دشمنان تلاش کنند و پاسخگوی شبهات مردم باشند.

 

کارگران با بیان اینکه تحقق اهداف متعالی کشور نیازمند گسترش فرهنگ قرآن است گفت: به برکت انقلاب اسلامی قرآن کریم از مظلومیت خارج شد اما برای رسیدن به آنچه شایسته قرآن کریم است هنوز فاصله بسیاری داریم.

کد خبر 494158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha