فرهنگ امروز جامعه تشنه گسترش فرهنگ قرآنی است

خبرگزاری شبستان: قاری بین المللی قرآن در چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه مشکلات امروز دنیای اسلام، فرهنگ و معارف والای قرآن کریم نیاز و اولویت اول جامعه است.

عیسی خورشیدی، قاری بین المللی قرآن و داور دهمین دوره مسابقات قرآنی «مدها متان» در چهارمحال و بختیاری، امروز (23 مهر) در حاشیه دهمین دوره مسابقات قرآنی «مدها متان» که در تالار غدیر شهرکرد برگزار شد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، گفت: امیدواریم برگزاری این دوره از مسابقات بتواند گامی هرچند کوچک در راه قرآنی کردن جامعه بردارد و زمینه تمسک به این ریسمان الهی را در استان فراهم کند.

 

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام که فرمودند: هر جوان مؤمنی که قرآن را تلاوت کند قرآن با گوشت و خون وی آمیخته می شود گفت: متأسفانه امروز شاهد هستیم آنطور که شایسته است به قرآن کریم پرداخته نشده است.

 

قاری بین المللی قرآن نقش خانواده ها در این زمینه را بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: خانواده ها باید همانطور که دغدغه بسیاری از مسائل فرزندان خود را دارند، دغدغه قرآن آموزی و درک مفاهیم آسمانی آن را نیز داشته باشند.

 

وی ادامه داد: انتظار می رود که توجه به قرآن خیلی بیشتر از این باشد چراکه ممکن است دشمنان ما از این وضعیت سوء استفاده کنند.

 

خورشیدی در بخش پایانی سخنانش گفت: برگزاری چنین جشنواره هایی تأثیر بسیار زیادی در معنویت بخشی به جامعه اسلامی دارد.

 

داور دهمین دوره مسابقات قرآنی «مدها متان» بابیان اینکه فرهنگ امروز جامعه تشنه گسترش فرهنگ قرآنی است گفت: با توجه مشکلات امروز دنیای اسلام، فرهنگ و معارف والای قرآن کریم نیاز و اولویت اول جامعه است.

کد خبر 494167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha