بیش از ۳۰ هزار نفر در مسابقات قرآنی مدهامتان در سطح استانی شرکت می کنند

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به برگزاری مرحله استانی و کشوری دهمین دوره سابقات قرآنی مدهامتان گفت: امسال بیش از ۳۰ هزار نفر در مسابقات قرآنی مدهامتان در سطح استانی شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محسن میرزایی نسب، مدیر کل فرهنگی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور شب گذشته (۲۴مهر) در مراسم اختتامیه دهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در استان یزد گفت: استان یزد همانند سال های قبل این مسابقات را به مراتب با کیفیت تر برگزار کرد.

وی افزود: تاکنون استان های یزد، جنوب کرمان، کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری  دهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان را در سطح استانی برگزار کرده اند.

مدیر کل فرهنگی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور صریح کرد: مساقات قرآنی مدهامتان امسال تفاوت هایی با سال های گذشته داشت به نحوی که با تغییرات ساختاری بوجود آمده، شاهد آن بودیم که در استان یزد بالغ بر یک هزار نفر در این مسابقات شرکت کردند و در این استان نیز به نحو احسن برگزار شد.

میرزایی نسب تصریح کرد: امسال در مرحله کشوری حفظ کل و حفظ 20 جز میزبان خواهران در سطح مسابقات کشوری هستیم که این نیز امری مثبت در جهت فعالیت های قرآنی است.

وی ادامه داد: در بخش کشوری این مسابقات بالغ بر 30 هزار نفر از اعضا در مرحله استانی شرکت خواهند داشت و در آذرماه نیز این مسابقات در اصفهان برگزار خواهد شد.

کد خبر 494358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha