آمریکا در جهان امروز همان منکر است

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به تلاش برخی در جهت تطهیر چهره آمریکا در کشور گفت: آمریکا در جهان امروز همان منکر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، اکبر فتوحی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد امروز(29 مهر) در همایش مشترک شورای امر به معروف و نهی از منکر استان یزد گفت: اگرچه وضعیت استان یزد نسبت به جاهای دیگر خوب است اما یک منکر هم برای این استان دارالعباده  زیاد است.

وی افزود: یکی از فعالیت های مناسب در استان های گردشگری فعالیت فرهنگی در این زمینه است که بایستی به نحوی عمل کنیم که عکس و فیلم و حرکت ما در خیابانها نشان از اسلام ناب و قرآن باشد و در این صورت می توانیم گردشگران را مبلغان اسلام ناب کنیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: امروز معروف، حفظ اسلام ناب و منکر نیز تضعیف اسلام است.

فتوحی تصریح کرد: امروز معروف شامل اسلام ناب است که عزیزان باتجربه و خبره مورد قبول کشورهای دیگر هستند که سردار همدانی از جمله این افراد نخبه هستند.

وی ادامه داد: تمامی ارگان ها و نهادهای جمهوری اسلامی بایستی به کشورهای دیگر مشاوره دهند و به جایی برسیم که همه فعالیت های شما خوب و تاثیرگذار باشد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: امر به معروف انقلاب اسلامی تنها برای ایران نیست و همچنین قرآن نیز برای مکه و مدینه نیست بلکه متعلق به جهان اسلام دارد و باید آن را منتقل کنیم.

فتوحی گفت: آمریکا منکر است و هیچ کسی نباید در کشور آنها را تطهیر کند زیرا آمریکا حامی اسرائیل کودک کش، حامی عربستان کودک کش و دانش کودک خور است.

کد خبر 495680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha