شناخت هدف و مسیر زندگی، بهترین راه جلوگیری از خسران در زندگی است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به آیات قرآن مجید در خصوص هدف زندگی گفت: شناخت هدف و مسیر زندگی، بهترین راه جلوگیری از خسران در جامعه و زندگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد شب گذشته (18 آبان) در مراسم دانشجویی با عنوان «شهدا در روایتی دیگر» در دانشگاه علوم پزشکی یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: ما در مسیر زندگی با راه های مختلف می توانیم زندگی کنیم.

وی افزود: در صورتی که در مسیر زندگی مانند یخ در حال آب شدن، باشیم همانطور که خداوند در قرآن بیان کرده است ما در حال خسران هستیم و در صورتی که هدف زندگی را بشناسیم و بر اساس آن زندگی کنیم از این خسران دور هستیم و حقیقت زندگی را پیدا می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن زندگی را با عنوان مسیری طیبه برای ما در نظر می گیرد اما در مقابل دشمنان در تلاش هستند تا ما به دنیا مشغول شویم و خوبی های دنیا را از دست بدهیم.

آیت الله ناصری بیان کرد: شهدای انقلاب اسلامی افرادی بودند که راه صد ساله را یک شب طی کردند و به معبود خود شتافتند و در این راه نیز عزت و سربلندی و امنیت را برای ما بوجود آوردند.

وی ادامه داد: تمام هم و غم اولیا پایداری اسلام بوده است و اینکه اسلام و ایمان و خدا در جامعه جریان داشته باشد و اینکه خدایی شویم و حاکمیت طاغوت در جامعه از بین برود و از این طریق راه خوبی ها را طی کنیم.

آیت الله ناصری بیان کرد: این انقلاب بر اساس ارج نهادن خوبی ها و تقویت اسلام است و وظیفه  حاکمیت آن نیز ترویج اسلام است و به همین دلیل دشمن روی آن انگشت می گذارد و به دنبال گرفتن ایمان از آنها است.

وی ادامه داد: شما دانشجویان باید با درس خواندن و جهاد علمی در مقابل دشمنان بیایستید و هدف زندگی را به جامعه معرفی کنید.

لازم به ذکر است، این مراسم به همت کانون های فرهنگی هنری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار شد.

کد خبر 499901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha