پیام قرآنی انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: پیام قرآنی انقلاب اسلامی ایران، امروز به سراسر جهان رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شسبتان از تبریز، مسعود امینی، مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، ظهر امروز(30 آّبان) در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی که در مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن برگزار شد، با اشاره به نقش قرآن در پیروزی انقلاب اسلامی ایران ابراز داشت: امام خمینی(ره) بت های غلط را با الهام از آیات قرآن از بین برد.

 

وی افزود: امام احیا کننده دین بوده و هست و با عمل به قرآن کریم، دست به کارهای بزرگی زد.

 

امینی با اشاره به آرامش خاصی که در شخصیت امام خمینی(ره) دیده می شد، تصریح کرد: مهم ترین راهکاری که به آرامش جامعه کمک می کند، تربیت قرآنی در جامعه است.

 

مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه پیام قرآنی انقلاب اسلامی ایران امروز به سراسر دنیا رسیده  است، اظهار داشت: در مسابقات جهانی تکواندو که سه هفته پیش در انگلستان برگزار شد، ورزشکاران ایرانی از زیر قرآن رد شدند، پدر یک ورزشکار انگلیسی با مشاهده این صحنه از مربی ایرانی می خواهد که فرزندش در هر مسابقه ای با وی حضور داشت، او را نیز از زیر قرآن عبور دهد.

 

کد خبر 502658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha