ضرورت ترویج ارزش های اخلاقی نیازمند کار جدی در بحث فرهنگی است

خبرگزاری شبستان: معاون وزارت ورزش و جوانان با اشاره به کم توجهی به ارزش های اخلاقی در ورزش ها گفت: ترویج ارزش های اخلاقی نیازمند کار جدی در بحث فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان امروز(8 آذر) در نشست شورای عالی ورزش استان یزد گفت: زمانی که از ورزش صحبت می شود، بیان می شود که با وجود این همه تبلیغات همچنان نیاز به فعالیت در رسانه ها است  اما ما معتقدیم که هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب در ورزش نیازمند توجه بیشتر به این بخش هستیم.

وی افزود: امروز مردم یکی از نیازهای ضروری خود را در آشنایی و فعالیت در ورزش می دانند و پرداختن به فعالیت های بدنی نیز یکی از نکات مهم و ضروری و مهم در اجتماع امروزی است زیرا علائم و وضعیت بیماری ها نشان هشداری برای ما است.

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: امیدواریم در جشنواره هایی همچون « ورزش در سه ثانیه» بتوانیم تمامی اقشار مختلف جامعه را با ورزش مانوس کنیم و حتی در بین کودکان و نوجوانان نیز این امر را تقویت کنیم.

احمدی تصریح کرد: در بحث ترویج ارزش های اخلاقی ما نیازمند کار جدی در بحث فرهنگی داریم زیرا برخی بی توجهی ها و کم توجهی ها در این بخش به نحوی است که ارزش ها را کم رنگ کرده است و در این راستا بایستی تدبیری جدی و توجهی جدی شود.

وی افزود: ما نیازمند توجه جدی به ورزش اصیل و جوانمردی هستیم تا ورزش سالم و پاک و مفیدی را داشته باشیم.

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: تا زمانی که در بحث ورزش هم افزایی و تعامل وجود نداشته باشد ما پیشرفتی نخواهیم داشت.

کد خبر 504403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha